Gå til innhold

Sopp i leiligheten!!! HJELP


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har oppdaget sopp i leiligheten vår. Jeg fikk astma anfall her 9 august og var inn og ut av legevakta og besøk av ambulansen. Trudde jo det var kattene først, men har jo ikke reagert på de før. Men nå har vi funnet sopp i stua.

 

Vi har 3mnd oppsigelse, akkurat flyttet inn. 3uker siden.. Men jeg kan ikke bo her i 3mnd og bli enda sykere.. For jeg blir ikke bra.. Hva gjør vi? Har vi noen rettigheter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si bare i fra til huseieren å kansje vet de alledrer om det.å si at dere ikke kan bo der,så regner jeg med det ordner seg.de må gjøre noe med det uasnett.

Skrevet

Sambo skal snakke med de på vei hjem fra jobb. Håper virkelig det ordner seg.. Kan ihvertfall ikke gå sånn her:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...