Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Jeg opplever nå min første blødningsforstyrrelse - har alltid vært regelmessig både ift tidspunkt og mengde, men denne gangen har det bare vært tull. Har spottet og ikke kommet skikkelig i gang, og når jeg nå har kommet i gang er blødningen både minimal og slimete. Hva er dette for noe, da? Vil legge til at jeg ikke er gravid og har ikke ny partner. Hvor alvorlig tar dere forstyrrelsene - dere som evt har slike? Jeg er bare usikker på om dette kan være tegn på noe (sykdom), om man bør kontakte lege eller bare la det passere. Er uvant med dette, jeg.....
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2008 Ingen???? Dytter....
Gjest Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg har det hele tiden. Så jeg tenker ikke over det en gang. Er hormonsykdom hos meg, ble påvist da vi ble utredet for "barløshet". Det er vanlig at det skjer i ca en ac 12 sykluser hos normalt menstruerende kvinner lærte jeg. Skjer det flere ganger bør lege kontaktes. Da kan det være tegn på sykdom.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg har hatt det så lenge jeg kan huske. Jeg får beskjed om at jeg ikke tåler hormonell prevensjon + at jeg har ubalanse i hormonene mine. Så da tar jeg det ikke tungt, selv om det er stressende og ubehagelig.
Sassy. Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Har du byttet prevensjon eller bruker prevensjon, eller har sluttet med det ? Er ikke uvanlig at det skjer da. Her har jeg blødningsforstyrrelser rett som det er, men aldri bekymret meg. Har hatt en livmorbetennelse pga spiral en gang som gjorde at jeg fikk blødningsforstyrrelse, ellers er det visst vanlig birvirkning av noen typer p-piller vet jeg (som feks Loette som jeg bruker). Men det går jo an å google det så finner du sikkert litt mer fakta :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg har hatt det for litt siden og fikk noia, etter å ha blødd i flere uker. Trodde jeg hadde kreft jeg da:-S Fikk time hos gynekolog, som kunne fortelle at det kun handlet om en hormonforstyrrelse, og at alt annet var tipp topp i understellet, he he. Tok celleprøve som også var helt fin. Fikk en kur for å slutte å blø da:o) Ikke uvanlig sa hun, jeg har spiral da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå