Gå til innhold

dusjer dere hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fungerer ikke om morgenen om jeg ikke får dusja..hehheh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ dusje hver morgen. Føler meg uopplagt om jeg ikke får dusje.

Skrevet

samme her.. eller viss eg eller Thalie er syk så gidder eg ikke.. men viss eg skal noe i løpet av dagen, så dusjer eg..

Skrevet

Ja, dusje og pusse tennene må jeg gjøre hver morgen, ellers føler jeg meg som den stinkbomba ;-)

Skrevet

Nå som jeg ammer dusjer jeg hver kveld siden termostaten min fremdeles er på bærtur.

Ellers går det i annenhver dag ca......med unntak da selvfølgelig.

Skrevet

Hver dag,,..Føler meg nesten møkkete om ikke.. Selvom jeg vet at huden og håret egentlig har godt av en fridag av og til .. =)

Skrevet

Dusjer hver morgen, føler meg svett og stinkende hvis ikke hehe. Eneste jeg kan strekke meg til er å levere junior i barnehagen før dusjen. Pleier nemlig å gå med bikkja etter å ha levert han, så da blir jeg svett likevel.

Skrevet

Som oftest, men det hender jeg ikke gjør det.

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Kan godt dusje, men vasker ikke håret hver dag. Jeg har masse krøller, og det tar en evighet å ordne det hvis det er nyvaska (pleier å rette det ut eller krølle med krølltang). Jeg er såpass lat at det gidder jeg ikke. Vasker håret 3 ganger i uka ca.

Skrevet

Ja jeg hopper rett i dusjen hver morgen når jeg står opp. Føler ikke jeg er skikkelig våken før jeg har fått en dusj!

Skrevet

Stort sett annenhver dag, men det hender jeg dusjer hver dag også. Men vasker meg selvfølgelig i alle krinkler og kroker hver dag, hehe... ;)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Ja, men hvis jeg er hjemme hele dagen slik som i dag med ett sykt barn så dusjer jeg ikke!

Men dusjet i dag da..hun hadde omgangssyke tidligere..så jeg følte alt stinket her...sengtøy og alt rett i vask!

Skrevet

annenhver dag. sammen med barna. Men trener jeg eller trenger det dusjer jeg jo etter behov. Noen dager kan det jo bli 2 ganger :-)

Skrevet

må dusje hver morgen og kveld.føler meg utillpass hvis ikke.før dusjet jeg faktisk når jeg kom hjem fra jobb også.blitt litt bedre med årene da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...