ane29 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 jeg vekser mellom å ha gått opp 5,5 og 6 kg på vekta. enda jeg er sengeliggende og ikke har brukt en eneste kalori på sikkert 2 mnd.... vekta har vært sånn sien mai og kroppen vil liksom ikke legge på seg... sliter m mye smerter i bekken og rygg så matlysta er jo ikke akuratt på topp heller. skulle ønske jeg la på meg iallefall det dobbelte og ikke hadde så vondt hele tida. er to dager på overtid og har møtt veggen flere ganger allerede.... noen som har det sånn?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 ikke helt...langt på meg 22 kg allerede ..og var liten og spe fra før... og har jo en god stund igjen
Lotta med novembergutt Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Ja, jeg legger heller ikke på meg. Er i uke 29 nå, og har ikke gått opp noen ting :S Skjønner ikke hvorfor, for jeg er ikke spesielt aktiv eller spesielt sunn, men jordmor sier at baby vokser som han skal, så da stoler jeg på det
Kjærlighet <3 Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg veide ca halvannet kilo mer enn da jeg ble gravid for ca 2 uker siden. Nå har jeg begynt å gå NED, og i morrest viste vekta bare 200 gram opp siden begynnelsen av graviditeten. Ingen som skjønner helt hvorfor, selv om matlysten spiller en stor rolle...Spiser jo, men ikke nok ser det ut som..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå