Gå til innhold

Mister dere mye hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, tror jeg blir gal snart! Ligger jo hår etter meg overalt.

Å så har jeg halvlangt blondt hår, så det vises kan du si..

Teamlederen ved siden av meg begynner sikkert snart å lure om jeg blir hårløs snart... hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hær'n fløtte meg hår overalt i huset her også! Miiine hår! Lange, mørke brune hår! I sluket, på kjøkkenbenken, inni vaskemaskinen, i tørketrommelen når jeg tar ut håndklær ... De er overalt! Jeg truer med å klippe med kort her!

Skrevet

Samme her! Laaange mørke brune hår absolutt overalt....sluket er nesten tett hver gang jeg dusjer...er det virkelig normalt??!! Blir jo skallet til slutt hvis det fortsetter slik...

Skrevet

Det er det samme her!! Hår overalt. Kan ikke huske det var sånn de andre to gangene.. hmm.. Har også tenkt at jeg må jo snart bli skallete. I tillegg er det jo veldig sjarmerende ( ikke) med alle de små korte hårene som kommer ut igjen, ser jo helt insain ut

Skrevet

Jeg mister også mye hår.

Forrige svangerskap er over 6 år siden og det jeg husker fra den gang er at håret mitt ble så fint... Er det motsatt denne gang, eller blir håret penere senere tro? Er bare 6 uker på veil

Skrevet

Her røytes det som bare det. Og jeg som har så tynt og pistrete hår fra før:( Hadde egentlig håpet på tykt hår med fall i når jeg går gravid, men får det rakt motsatte.

Skrevet

Jepp! det ser nesten ut som vi har hund som er på det verste i røytinga, men jeg støvsuger og koster men jeg røyter noe helt vilt, tror jeg blir flintskallet snart..

Skrevet

Jeg mister også mye hår.:( merker at det har blitt tynnere, må gå med strikk i håret hjemme for ikke å tråkke i hår hehe.

Skrevet

Ved forrige svangerskap så mistet jeg nesten ikke hår i det hele tatt. Men tok det atskillig igjen etter at tulla kom ut. Da skulle jeg vel miste det håret som jeg ikke hadde gjort på 9 mnd. Tynt og pistrete, ammende og kiloene bare raste av. Såg sikkert lekker ut.. Fysja...hehe... :-)

Men nå mister jeg myyye hår i graviditeten... Rare greier dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...