Gå til innhold

hvordan fortelle forloveren? Vil overraske.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å gifte oss til sommeren. Vil at min bestevenninne skal være forlover. Skal besøke henne neste helg og vil gjerne fortelle henne dette over et glass vin. Men hvordan? Tenkte kanskje kjøpe en forloverbok, men den jeg har funnet, synes jeg egentlig ikke var noe særlig. Den het hakkespettbok for forloveren eller noe... Sikkert ok, men ikke helt slik jeg hadde sett for meg. hehe!

Noen som har tips til hvordan jeg kan fortelle henne at hun skal få æren av å være min forlover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm vet ikke, men vi legger innvitasjonene til foreldrene våre under juletreet. Forlovere og venner får et ps på julekortene. (får ordentlige innvitasjoner senere da) Vi gifter oss neste høst så vi har god tid.

Skrevet

Spurte forloveren min inne på dib, jeg... hehe

Nesten alle jeg kjenner som har giftet seg i det siste la invitasjonen under juletreet... hehe Var uorginale, vi, og sendte de pr post! ;-) hehe

Lill rart, egentlig, å ikke skulle henge her mer... Hadde bryllup som gikk perfekt etter planen for 2 uker siden! :-) Masse lykke til, iallefall! :-D

• 4 uker senere...
Skrevet

Svarer veldig sent,men kan jo være andre som trenger tips og råd....

Jeg skal kjøpe en bok som heter; Vil du være min forlover?, pakke den inn og gi i gave på neste besøk. Tenkte kanskje det er kjekt å få denne boken så man har litt peiling på hva forlover oppgaven går ut på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...