Alba44 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hjemmelaget pizza. Det er min desiderte favoritt!
¤2barnsmamma¤ Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Det er jeg enig i,skal faktisk lage det i kveld:) Jeg skal lage pepperonipizza,hva med deg? Hadde tenkt til å lage noe litt mer spesielt til middag i morgen. Skal feire en litt forsinket brullypsdag. Har god tid og litt ekstra penger til overs.
cherry coke Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Om jeg skal slå skikkelig på stortromma lager jeg noe deilig fisk (gjerne breiflabb eller så). Har stekt og marinert kamskjell og scampi i lag med og litt sprøstekt bacon. Serveres med fersk asparges, poteter, og en deilig saus.
Alba44 Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Vi skal også ha hjemmelaget pizza i dag. Skinke- og pølsepizza med tomatsaus, løk, deilig krydder og masse ost. *sikle*
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg lager enten en klippfiskgryte eller hjortemiddag.. mmm:)
¤2barnsmamma¤ Skrevet 22. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2008 Hørtes veldig godt ut! Steker du breiflabben? Hva slags saus? Dette har jeg aldri lagd før,ikke i kombinasjon i hvert fall
Oi ..! Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Finnbiff! Med rørte tyttebær, mandelpoteter, sopp og rosenkål til. Nammmm!
¤2barnsmamma¤ Skrevet 22. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2008 Klippfiskgryte? snakker vi bacalao,eller (kom på at det kunne være en mulighet)
cherry coke Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Hehe..det er en egenkomponert rett, og det er nyydelig! Bruker bare ett par scampi og ett par kamskjell ved siden av siden fisken er mektig nok i seg selv. Bruker litt forskjellig saus, sist brukte jeg parisienne saus. Nydelg med fisk og bacon (i terninger, kan gjerne ha baconet i sausen) og fersk asparges er et must=)
Gjest Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Vi skal også ha hjemmelaga pizza i dag. nam Ellers er jo f.eks taco godt reker er jo nydelig!
¤2barnsmamma¤ Skrevet 22. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2008 Søren,ringte nettopp til byens beste ferskvarebutikk, fikk beskjed om at de ikke kan skaffe breiflabb før evt neste helg,må bestilles innen torsdager. Er ikke det typisk? sånn er det å bo på innlandet. Men jeg sparer på oppskriften,skal garantert prøve den ut. Takk skal du ha!! Ps mine småtroll er utrolig glad i italienske kjøttboller i hjemmelaget tomatsaus og spagetti. Enkelt og ganske billig å lage(ser at du lurer litt på hva du skal lage i kveld...)
klg,2 boys now:) Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 bruker å lage en rett vi spiste da vi var i england i fjor.new york chicken melt het det kyllingfileter som du marinere i bq saus så bruker jeg å steke løk og paprika sammen den,og ris.så legger du alt i illfast form å har over ost å gratinere i ovnen.serveres med hjemme laget hvitløksbrød(også med ost) og saus..nam nam ....herlig.
ani84 Skrevet 22. august 2008 #14 Skrevet 22. august 2008 Da lager jeg den kyllingfileten som heter rett på grillen,den er marinert i chili og paprika..mm.. Ved siden av skjærer vi opp poteter og blander dem med olje og masse godt krydder. Så har vi noen grønnsaker ved siden av,ettersom hva vi får lyst på..Må ikke glemme en god saus som for eksempel en soppsaus:) Den pakken med rett på grillen smaker himmelsk altså,anbefales:)
¤2barnsmamma¤ Skrevet 22. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. august 2008 Takk for tipsene,damer. God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå