Gå til innhold

frustrert over barnehagen!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske fortvilt nå. Har en sønn på 10 mnd som begynt ei barnehagen for 1.5 uke siden... Det har vært skikkelig tøft. Jeg har gang på gang poengtert til abrnehagen at de MÅ ringe om han begynner å gråte og ikke roer seg i løpet av kort tid. (han gråter vanligvis aldri)!!!!

Men hver dag når jeg kommer så sier de at ahn har grått i flere timer(sånn som i dag), de har ikke fått i han mat, han vil ikke sove osv osv!

 

Jeg blir så sint, hvorfor kunne de ikke ringt, jeg har MULIGHET til å dra fra jobben... Og jeg sa også det til dem, at jeg blir frustrert når de lover.. også gjør de ikke det...=( selv på tilvenningsdagene da pappan va hjemme ringte de ikke:(

I natt har han vært våknet halve natta og hylskreket, bare vil ligge sammen med oss, og han vil bare bæres avmeg dagen lang. får nesten ikke i han mat og når jeg henter han er det ensten som han er "fornærmet". Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... lurer på om jeg må være hjemme med, for dette går ikke :((( går det an å søke perm fra barnehagen?

 

Tips??? hav syns dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, sånn skal det jo ikke være!! Man skal ha lov til å stille krav til barnehagen sin og man burde gi tilbakemeldinger når noe ikke er greit. Hvis du ikke når frem hos personalet slik som her, burde du ta det opp med styrer. Kanskje hadde dere hatt behov for en lengre tilvenning? Han er jo tydeligvis ikke helt komfortabel med å være i barnehagen.

Hvis det ikke blir bedre , hadde jeg søkt han over i en annen barnehage. Ellers er det mulig å søke permisjon, men jeg vet ikke hva som skal til for å få det. Noen jeg kjente fikk det da de var utenlands et år. Ellers vet jeg ikke, men jeg ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syns du skal snakke med styreren..

 

Jeg har HELDIGVIS to mnd med tilvenning på jenta mi. Gruer meg sånn til å gå fra henne. Er så redd at det skal bli sånn som du opplever det..

Jenrta mi er veldig mammadalt, og hun stoler ikke på så mange.. Så tror dette blir tøft for oss begge..

 

Håper det ordner seg for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff høres ikke greit ut, jeg har ikke min gutt i barnehage, men kan nesten med sikkerhet si at det ville blitt akkurat sånn som du har det.. Skikkelig mammadalt som er redd fremmede.. Du må absolutt ta det opp med styrer, og bedrer det seg ikke hadde jeg byttet barnehage - om mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt veldig masse på dette og diskutert litt inne på småtroll.

 

har kommet fram til at vi skal ta en SKIKKELIG prat med dem på mandag og om vi ikke føler at ønskene våre blir tatt på alvor/de hører på oss så kommer jeg til å søke permisjon fra bhg.

Har muligheten til det, men blir litt trangere økonomisk selvsagt, men for å være helt ærlig så tror jeg han har behov for å være hjemme noen mnder til...

 

og den bhg har gjort en del ting som jeg ikke har skrevet som er ganske hårreisende... :(

 

så føler meg overhode IKKE trygg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HUFF!!! Det var ikke koselig lesing!! Jeg har ikke noe av det problemet heldigvis, men de sa til oss at alle har individuell innkjøring, og det har de tatt hensyn til hos oss. Jeg syns det høres helt på trynet ut!!!! Hold oss oppdatert og lykke til.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE kult detta... så vi velger å ha han hjemme ... vi søker 1 års permisjon fra bhg for det er det en må(de tar ikke 6 mnd)... så sånn blir det:) syns det har vært utrolig tøft, og når ha kastet opp i dag da jeg hentet han sa jeg at nok var nok!!! det får være grenser liksom!!! da har han grått i timer... :( (uten at de har ringt!!!)

 

så nå gidder jge ikke mer! skal ha gullet hjemme hos meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sa ikke så mye egentlg... bare OK liksom.. hehe... snakka mest med styrer, for jeg har egentlig flere ting å sette fingern på når det gjelder bhg og den avdelingen...:( overhode ikke fornøyd...=(

 

så er det å vente å se om vi får perm da, det er neimen ikke sikkert... men da sier vi opp plassen, for det er full bhg dekning i kommunen (plutselig, det var ikke det for noen dager siden)

Så det ordner seg uansett:)

 

Har også ordnet med søskenbarnet mitt som skal passe han 2.5 timer 2 og 3 dager i uka (de andre dagene er mannen min hjemme) for jeg må på et kurs i 8 uker fremover...

Men etter det skal jeg bare være hjemme å kose med gullet:)))<3

 

jeg sier bare til dere andre: hør på mamma hjertet... føles dette veldig galt så tenk dere om! hvis dere har muligheten så vær hjemme, de er bare små en gang:))) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å skrive at jeg sa selvsgat til styrer a jeg syns det er GRAVERENDE at de ikke ringer når det er såå ille at unger begynner å kaste opp, og enda værre siden han er så liten...

Hun sa ikke så mye, bare beklaget så masse, og mente at de kunne ikke ringe foreldrene om ungene gråt i flere timer... det måtte jeg da skjønne... så sa jeg at en halv time er OK/SAMT VED AVSKJED... det er helt normalt... men slik: nei!

så som dere ser så har vi ulik perspektiv på dette, og jeg stoler ikke på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...