Erlinda Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hei. Vi har fått mange spørsmål om hva etternavnet på lilletuppa blir, men da har jeg svart at det får vi se på for vi har jo 6 mnd på oss fra hun er født. Lørdag 9 aug skjedde det noe utrolig fint :-) :-) :-) Han sto opp med jenta, slik at jeg fikk sove litt ( det er ikke så ofte det skjer, så jeg skjønte baktanken etterpå :-) Plutselig gikk døren på soverommet opp, jeg hørte det klirret i kopper, men tenkte ikke så mye over det. Så kom han og lilletupp med en rose ( som ringen hang i ), så sa han at hun skulle spørre om noe. "Har du lyst til å gifte deg med pappa'n min? " Så glad som mamma ble så svarte hun selvfølgelig JA med tårer i øynene :-) Skikkelig koselig spørr du meg da. Så da var vel etternavet klart da :-)
minou Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Å så søtt! Veldig koselig å bli fridd til, og ikke minst at tuppa fikk være med:-) Får håpe du ikke bruker opp alle krefter på å planlegge bryllup, nå da:-)
Karomamma Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Å, så romantisk!! Helledussen, så koselig å lese om!! Når blir det bryllup da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Oi, det var da en romantisk måte å gjøre det på) Bryllup er gøy, jeg får alltid så lyst til å gifte meg når jeg hører om bryllup. Men siden jeg allerde er gift med the love of my life...... Så får vi kanskje fornye løftene hvert 10. år eller noe sånt. Lykke til med bryllupsplaner:o))
Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 ÅÅÅÅÅH,det var det koseligste jeg har lest på lenge!!! Gratulerer så mye,og kos deg med planlegginga.
Erlinda Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2008 Hei. Det bli i alle fall ikke før 2010 fordi mine foreldre skal betale litt. Det gjorde de til mine søstre også. Den gamleste giftet seg i 1990 og hun nr 2 i 2000, så da passet det bra med at jeg kunne gjøre det i 2010. De hadde sikkert gjordt det før ja, men litt moro at det blir 10 år mellom også. Må si at jeg regnet over hvor mange vi kunne bli ja, men litt vanskelig i forhold til hvilke venner en skal be. Det er så mye enveis kjøring med besøk. Mange som sier det at de er så hjemmekjær, men vi blir da lei av at det er bare vi som skal dive å må kjøre bort :-/ Må nok si jeg er usikker på disse.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Næmmen hellandussen så nydelig!!! Gratulerer masse med frieri:-) Det er ekte SJÆLIHET det!!! Koselig at han inkluderte henne så fint i frieriet da, kan tenke med det ga deg ekstra blanke øyne;-D Det blir spennende å følge dere:-) Lykke til med mange tanker og planlegging og ikke minst at etternavnet nå er klart;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå