Gå til innhold

Blir så sint på den (eks)arbeidsgiveren min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sykmeldt i begynnelsen av august, pga bekkenløsning. Sjefen min ble dritsur, selvfølgelig, men det får han jo bare være. Men så snakket jeg med svigermoren min nå, som er regnskapsfører. Og hun sa at jeg burde ringe nav og høre om de hadde fått inntekstopplysningene mine. Det må de ha innen 31. august, om jeg skal få sykepenger i september også. (Kontrakten min går ut 31. august). Jeg tenkte at regnskapsføreren på jobben har stålkontroll, så det er sikkert ikke noe vitsi å ringe. Men ettersom hun er samboeren til sjefen, ville jeg ikke ta noen sjanser. Ringte nav, og de har IKKE mottatt inntektsopplysningene mine.

Jeg tenker på dette hele tiden, og er jo så bekymret for økonomien vår i september. Og det ser ut som det løser seg, men så skulle dette problemet oppstå. Jeg sendte henne en mail, og hun svarte veldig kort at hun skal fikse det på tirsdag (hun er der bare på tirsdager). Jeg håper virkelig hun husker det, ellers har jeg store problemer. Dette betyr jo også at jeg ikke får utbetalt full lønn i august.

Hvorfor skal det være så forbanna vanskelig, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, herregud, skjønner du irriterer deg, du har jo rett på de pengene, så bare å mase på de til de får det gjort! Noen folk er veeeldig treige!

Håper det ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...