Gå til innhold

Kan jeg spise pinnekjøtt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann ville diske opp med pinnekjøtt middag i morgen, men ble sånn i tvil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinnekjøtt er jo kokt så det går bra. Hørtes veldig godt ut :-)

Skrevet

Å herregud.. Takk for at du misunner meg noe inn i hampen nå.. Hehe.. Aner faktisk ikke jeg, om du kan det.. Ååååååååh nå gleder jeg meg til jul, da lager mamma masse pinnekjøtt.. *sikle*

HVIS du kan spise pinnekjøtt, så KOS deg.. Må gjerne sende litt hit også ;)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ikke skulle kunne spise pinnekjøtt. Står i hvert fall ingenting om det på matportalen/mattilsynet som er de offentlige rådene. Kos deg, du!

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor jeg heller, men mener at jeg leste det i et innlegg her i går der det stod et innlegg om hva folk gledet seg til etter fødsel og da var det ei som skrev "å spise pinnekjøtt igjen" :-) Så da lurte jeg på om dette var noe en skulle holde seg unna i svangerskapet...

Men da koser jeg meg med god samvittighet jeg da :-) OG høstbaby: Jeg sender over rester, *hihi* Snadder med pinnekjøtt :-)

Skrevet

Med tanke på at det er ganske saltholdig mat så er det ikke bare bare å overleve alle juelmiddagene. Jeg hadde termin i midten av januar sist, og sprakk nesten pga vannansamliger rundt juletider. Hjalp nok ikke med pinnekjøtt og diverse middager der det er vanlig å salte godt. I tillegg hadde jeg dilla på taco med de krydderposene fra old el paso og de er også stappfull av salt. Men sånn ellers skal det ikke være noe i veien for å spise pinnekjøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...