*tornerose* Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Min mann ville diske opp med pinnekjøtt middag i morgen, men ble sånn i tvil??
L@boline Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Pinnekjøtt er jo kokt så det går bra. Hørtes veldig godt ut :-)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Å herregud.. Takk for at du misunner meg noe inn i hampen nå.. Hehe.. Aner faktisk ikke jeg, om du kan det.. Ååååååååh nå gleder jeg meg til jul, da lager mamma masse pinnekjøtt.. *sikle* HVIS du kan spise pinnekjøtt, så KOS deg.. Må gjerne sende litt hit også
Lilja121 Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Skjønner ikke hvorfor du ikke skulle kunne spise pinnekjøtt. Står i hvert fall ingenting om det på matportalen/mattilsynet som er de offentlige rådene. Kos deg, du!
*tornerose* Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 Skjønner ikke helt hvorfor jeg heller, men mener at jeg leste det i et innlegg her i går der det stod et innlegg om hva folk gledet seg til etter fødsel og da var det ei som skrev "å spise pinnekjøtt igjen" :-) Så da lurte jeg på om dette var noe en skulle holde seg unna i svangerskapet... Men da koser jeg meg med god samvittighet jeg da :-) OG høstbaby: Jeg sender over rester, *hihi* Snadder med pinnekjøtt :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Med tanke på at det er ganske saltholdig mat så er det ikke bare bare å overleve alle juelmiddagene. Jeg hadde termin i midten av januar sist, og sprakk nesten pga vannansamliger rundt juletider. Hjalp nok ikke med pinnekjøtt og diverse middager der det er vanlig å salte godt. I tillegg hadde jeg dilla på taco med de krydderposene fra old el paso og de er også stappfull av salt. Men sånn ellers skal det ikke være noe i veien for å spise pinnekjøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå