Gå til innhold

Pakkar baggen nå.. Kva tek eg med til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin om to dagar. Så det er på tide :) Men kva tek eg med til babyen? Hadde tenkt å droppe klede til vesle baby, men så fortalte ei venninne at baby-sjukehuskleda er heilt håplause, så ho anbefalte å ta med sine eigne. Men eg da, har jo ikkje peil på kva ein har på ein slik liten baby i denne årstida. Vi skal jo vera innadørs, og vi bur rett ved så det er inga stor greie å ta med feil eller for lite. Men kva hadde du satsa på?? Trur babyen er omlag 3.5 kg, så satsar på str. 50. Men kva? Og kor mykje av kvart plagg? Eller er det tull det venninnna mi påstår, vi klarer oss vel med det dei har der kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kor skal du føda? Babytrøyene på SUS er nå veldig greie, synst eg - men eg har ikkje fødd sidan det blei barselhotell, kanskje ein ikkje får klær der nå. Uansett, skal du ha med tøy ville eg satsa på 2-3 trøyer/bodyar (+bleiebukser dersom ikkje body), ei bukse/strømpebukse og/eller gode mjuke sokker, evt fleire skift. Han/ho blir vel liggande mykje under dyne/i teppe - ta med eige babyteppe viss du har, lanolinullteppe er i alle fall mjukare og bedre enn helseteppa dei bruker ha på sjukehus, synst eg. Lukke til!!!

Skrevet

Ja og så gløymte eg "hentesett"/yttertøy/tjukk genser og lue til heimturen! : )

Skrevet

trenger jo ikke klær til babyen på sykehusoppholdet...men man må jo ha mente hentesett....og alt som skal være til hjemreisen hvis du ikke har noen som leverer det til deg senere

Skrevet

Skal føde på Riksen, altså i Oslo. Vanleg liggetid for fyrstegongsfødande er 4 døgn, skal vera på barsel da det ikkje er hotell der.

Skrevet

Det kommer litt ann på om du vil ha på babyen egne klær under sykehusoppholdet, eller om du nøyer deg med klærne fra sykehuset.

Selv har jeg tenkt til å ha med:

-ullpledd - tynt fra nøstebarn

-helseteppe

-2-3 hele drakter/sparkebukser

-1 ullstrømpebukse

-2 ullbodyer

-"kjøredress"

-ullbukse og jakke (hentesettet, skal ha dette over en av heldraktene)

-tynn bommulslue

-ulllue

-bæresjal

+ noen stelleprodukter til hjemreise

Har sikkert glemt noe, men har heldigvis en stundt igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...