Gå til innhold

jeg tror han er utro....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt råd, damer.... hvordan kan jeg avsløre han?? jeg har ikke noen bevis, bare at han har hyppig kontakt på tlf med ei, som han har vært utro med før.....jeg har den samme ekle, nagende følelsen av at noe ikke stemmer, og jeg får ikke sjelefred før jeg VET....men hvordan !?? konfrontasjon funker lite..... han snor seg unna d aller meste, om han er skyldig eller ei... hjelp...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lar du ham få lov å ha kontakt med en dame han har vært utro med før da?

Minstekrav burde jo være at han kuttet ut all kontakt med henne..

Og om han er/har vært utro.. Hvorfor vil du ha ham da?

Skrevet

Krev at han kutter all kontakt med henne!

Skrevet

En dag setter du tlf din på lydløs. Når mannen din kommer hjem fra jobb el. og er opptatt med noe, så sender du en melding til ei god venninne om når dun skal ringe på hans tlf. Du forteller han altså at du ikke finner tlf din. Så gjemmer du den altså. Så etter 10 minutter ringer venninna di på hans tlf, og sier hun bare må prate med deg. Du tar med deg tlf hans og går inn på et annet rom. Lat som om det er noe alvorlig som har skjedd. Så sjekker du tlf hans mens du prater, så han ikke skal fatte mistanke. Finner du noen meldinger, send disse videre til din egen telefon.

Dette har jeg og min søster prøvd ut, og jeg skal si deg at vi fant ut litt forskjellig der ja. Han avslørte jo nesten seg selv når han plutselig gikk med tlf i lomma hele døgnet da.

Lykke til! :-)

Skrevet

personlig erfaring:

har man kontakt med en man har vært utro med, tenker man hvertfall på det!!

Og den man var med, vil hele tiden hinte tilbake og også hinte, eller spørre rett ut, om man ikke skal igjen.. Bare en gang!

jeg har selv vært utro, og hadde en stund kontakt med han andre..

Vi var jo bare venner.. Men alle samtaler gikk jo på hvordan ting hadde vært!

Mannen min vet heldigvis ikke om det, og jeg håper han slipper å vite det også, det var før vi giftet oss..

Så KREV at han kutter kontakten, før fristelsen blir for stor!

Skrevet

tror dere ikke jeg har krevd d?? d hjelper lite når han bare lover å lyger...... hehe jah bare spør...hvorfor gidde....men vi har hus å barn å bil å hytte da vettu.....er ikke bare bare å gå heller. slik jeg ser d.

hehe bruker å ta tlf hannes om han ser d eller ei ... han vet at jeg ikke stoler på han....men samma hvilke meldinger jeg finner, bare nekter han....

Skrevet

Virker som du VET at han er utro, men velger å bli hos han pga. materielle ting. Det er ditt valg!

Skrevet

Du kan jo gå inn på hans tlf å forandre tlf hennes og skrive inn ditt eget i stedet.Da får du alle meldingene han sender til henne. Er kanskje best om du har et annet sim kort i tillegg til ditt eget,så får du skilt ut meldingene som er til henne og de som er til deg. og da kan du jo utgi deg for å være henne og får sikkert avslørt han om han er utro.

Skrevet

Så genialt anonym 1426!!! Skal jeg gjøre hvis jeg havner i en situasjon som jeg engang var i.....lureste jeg har hørt på lenge;) Men håper selvfølgelig ikke det skjer igjen da.....

-ikke hi-

Skrevet

Du får ikke sjelefred før du VET? Jeg tror du vet så inderlig vel.

Hvorfor skulle han ellers ha kontakt med henne han har vært utro med før om det ikke var fordi det er noe humty dumty?

Og hva skal du gjøre om du får bekreftet misstankene dine?

Du kan tydeligvis ikke stole på mannen din i det hele tatt. Da spørs det hvor mye det er igjen å bygge forholdet på?

Elsker du ham fortsatt eller lever dere bare sammen pga barn, hus og hytte?

- Er det reddselen for skilsmisse som er det største problemet, eller tanken på at han er sammen med en annen?

Du kan jo foreslå at dere heller skal ha et åpent forhold siden han tydelgivis trives med å være utro. Hvordan vil han like at du gjør det samme som han?

Skrevet

Et råd: om du vet du kommer til å beholde han selv om han har vært utro, ikke finn ut av det. Lukk øynene dine og lev livet ditt vidre og lat som alt er bra. Om du uansett beholder han, trenger du vel ikke å vite om det? Hvorfor trenger du da å vite det? Man trenger egentlig bare å grave frem utroskap om man vet at man da dumper vedkommende.

Får sikkert mye hets for å si akkurat det men....Beste du kan gjøre om du uansett beholder han er å lukke øynene dine og dra til legen og sjekk at han ikke har pådratt deg noen sykdommer.

Skrevet

Så hjertens enig med det siste innlegget her!

Jeg har en venninne som mistenkte at mannen var utro. Hun gjorde alt hun kunne for å få misstanken bekreftet og lyktes til slutt. Resultatet var at han flyttet ut på dagen. Hun ville egentlig beholde ham uansett. Han så imidlertid ikke noe poeng i å bli når det eneste hun var opptatt av var utroskapen hans.

Så tenk deg godt om!

Skrevet

"Han så imidlertid ikke noe poeng i å bli når det eneste hun var opptatt av var utroskapen hans."

huff nei stakkars fyr, ha en samboer som bryr seg om at han er utro a gitt. det gåkke an..

neida, men du får bare jakte på å finne ut, håper du på veien blir så møkke lei han og juginga etc at du dumper han.

han vet jo at han kan gjøre som han vil, siden du 'tillater det'. så han kommer jo til å fortsette å juge,ha tlf kontakt og kanskje treffe denne tragiske dama. han har ikke respekt for deg, og det er kanskje ikke rart, når du finner deg i dette.

nei denne fyren trenger kraftig motstand..

Skrevet

ja....d har du faktisk rett i ! han trenger KRAFTIG motstand....kanskje jeg bare skal gi F og gå ut i krig....hvorfor lar jeg han egentlig herse med meg...?for d er jo d han gjør....ååå d er godt å få andres synspunkter.....;-) faktisk! åpner hodet mitt litt mer... han har faktisk 0 respekt for meg. jeg fortjener sikkert bedre...

Skrevet

men,jeg MÅ vite....sånn er jeg bare...kommer til å gruble og gruble i månedsvis om jeg ikke finner utav d.... 'bevise d'...smelle d i trynet hans.... jeg måå!

Skrevet

anonym 15:54 her

jeg skjønner deg veeeeldig godt, men jeg bare håper du i tillegg til å finne ut om han evt er utro igjen, finner ut at ja,du fortjener noe myyyye bedre!!!!

at han var utro den første gangen burde egentlig holde, men vi jenter er rare;)

prøv å få han ut av systemet ditt samtidig som du er detektiv;)så kan hu andre tragiske dama få han, så han kan plage henne med utroskap etc;)

stå på!!

Skrevet

takk....!

ja.......skal prøve.....tar vel litt tid...men tror jeg er på gli nå, da, iallfall.....;)

Skrevet

Hvorfor er du sammen med han om han har vært utro før? "If he cheat on you one time, shame on him. If he cheat on you twice, shame on you." Det er noe i det uttrykket!

Skrevet

Kan du ikke spør denne dama da?

Eller få en venninne til å spionere og luske litt i kulissene for deg?

Eksen min var utro og jeg fant det ut ved å sjekke dataen nøye.

Skrevet

ha ha. hun er helt ødelagt i hodet......sier at d er JEG som er i veien ;) hun har store problemer........tror ikke huner helt riktig skrudd sammen. de var sammen for flere år siden, hun har en slags psyko eiesyke over han.... hun tror at dem kommer til å bli sammen igjen. sånn på sikt. kanskje hun har rett. men for meg å snakke med henne, er plent umulig. hun er ca 12 år i hodet sitt, stakkars. om d hadde blitt slutt, hadde hun ALDRI fått være 'reservemor' for mine 3 om d noengang ever sku ordne seg med dem. da hadde jeg heller flytta langtpokkerivold.....

Skrevet

En gang utro, alltid utro, er det noe som heter....

Det er faktisk noen menn som bare MÅ ha denne bekreftelsen på at de er attraktive med jevne mellomrom. Det er ingen god egenskap, men vanskelig å gjøre noe med, de klarer ikke la være. Elsker du han, med gode og dårlige sider, og vil fortsette å ha han selv om han er utro av og til må du lukke øynene for det og bare leve med det. Du er ikke den eneste som lever i et sånt forhold. Han trenger ikke elske deg noe mindre fordi, han bare må ha bekreftelse utenfra også..

Jeg personlig kunne ikke levd med det, men kanskje du kan, da må du i tilfelle lukke øynene dine og ikke bruke energi på det. Det er alltid noen ting vi ser på som negativt hos parteneren som vi ikke klarer forandre på, da må vi ta et valg. Kan vi leve med denne negative siden eller ikke.

Anbefaler deg å lese boka "kvinner går til lege, menn går på byen". Er ikke helt sikker på ordlyden i tittelen, men det er noe sånt. Lykke til!

Skrevet

Hehe.,..da er jeg en motsatt kvinne. Jeg går på byen så får andre ta seg av å gå til legen ;-) Meget effektivt på det meste med en tur ut med venninner! (er ikke utro da)

Skrevet

Vel, her er et egenkomponert ordtak jeg kom opp med da jeg selv fant ut jeg ble bedratt til den store gullmedalje - etter en kort tid med mistanke og mye mystisk på typens pc, og han benektet alt frem til det dukket opp daterte bilder..:

Hvis du ser et ugleøre stikke opp fra mosen, kan du være sikker på at det er en hel ugle nedi der!!

Bare det at han mye tlf-kontakt med ei han tidligere har vært utro med, er ille nok! Følg magefølelsen din. Den er oftest riktig. Hvor det så vil føre deg og forholdet deres, er det bare du som bestemmer..

Lykke til!

Skrevet

er det ikke bare å droppe ut....en gang horebukk....alltid horebukk.....det er å blir en befrielse å hoppe ut av sånne forhold......gjorde det samme i forrige uke....og har vært lykkelig for første gang på snart 3 år......han hadde hora rundt i et år....med masse magefølelse.......sååååååååååååååååååååå fantastisk digg i kjøre han i senk....og endelig ferdig!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...