Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Noen som vet noe om studenters rettigheter til dette under en praksisperiode?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg går sykepleien ved høgskolen i nord-trøndelag, og her har vi rett på ammefri, men vi må trekke det fra på de timene vi jobber. Altså: hvis jeg er i praksis 8 timer pr dag og har 30 min matpause må jo det trekkes fra, og har jeg da i tillegg 30 min ammefri må også det trekkes fra = en 7 timers dag! jeg må jobbe de 240 timene en praksisperiode inneholder. (hehe, veldig bra forklart, hehe)
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 Så er du borte fra praksis stedet en hall time pr dag må du jobbe inn de timene senere? Fryktelig tungvindt spør du meg..Studerer forøvrig også ved høgskolen i nord trøndelag, men i Namsos..Møkkaskole.. Fikk svar fra veileder, men de er så firkanta at jeg blir kvalm...!!! (Så, det var den frustrasjonen..)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Hehe, ja jeg går også i Namsos! Drittgreier! Da lillemor var 8 mnd var jeg i praksis i 6 uker, og da hadde jeg tenkt å ta ammefri, men det endte med at sambo kom i kantina med henne til matpausen min, og så ble det amming da! Dårlig ordning! Hvilket år går du da? Sykepleien eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå