Gå til innhold

Noen symptomer ennå jenter?


victomalia

Anbefalte innlegg

Jeg er litt svimmel, men ellers har jeg siden onsdag kveld hatt blod på papiret. Er smått bekymra nå, men skal holde meg i ro over helgen. Ellers ikke så mye symptomer ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

menslignenede mild verking kommer og går, bare noen minutter av ganger. Nå har jeg vært fin endel timer: ) ellers føler jeg meg bare litt oppblåst nederst i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bekymre deg, vanlig med blod i denne fasen. Det skal bare ikke gjøre veldig vondt + blod. Da bør man vel sjekke det ut. Pust med magen: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med symptomer er da så forb**** vanskelig.. Hadde siste dag i første den 4. august nå. Syklusen er på 28 dager. Hadde en blødningsdag den 8. august, men har i de siste dagene vært utrolig slapp og svimmel.. Frykter dette bare er psykisk da, men det er låv og håpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svimmel, kvalme som kommer og går, er utrolig trøtt, føler for å sove hele tiden, har hatt små "smerter" i magen og føler magen strammer seg helt nede. dette er spennende, gleder meg så utrolig mye til uke 12 :) lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trøtt og kvalm mesteparten av dagen. Men heldigvis ikke noe oppkast da. Men syns ærligtalt det er værre å være tøtt hele tiden, enn kvalm.

 

Som andre har sagt, litt blødninger et helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også trøtt, trøtt, trøtt, litt svimmel nå og da, og har stikninger i sidene. Kjenner alt er litt tungt. Men klager ikke, er ikke stort plaget, og alt er verdt det med tanke på hva premien er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes nå bedre å være trøtt jeg. Vært kvalm i snart en uke jeg.... Så kan jeg ikke en gang si noe for å få litt medlitenhet for ingen skal vite det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke bare trøtt, nå er jeg blitt kvalm også :( Klarer ikke spise noe, bare brekker meg, maktet bare ikke gå på jobb i dag, håper det gir seg snart. Foretrekker trøtt framfor kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske vondt i magen til tider. Det ligner på mens- smerter men ikke fullt så sterke. Håper det er normalt? jeg veit så å si igenting om graviditet, eller babyer. . Ellers har jeg kjempemye overskudd !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

Jeg har veldig ømme pupper, og føler at de har vokst. Ellers føler jeg meg stram i magen. Håper dette er graviditetstegn:) Venter et par dager til før jeg tar en test:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir bare mer og mer kvalm for hver dag som går, kaster opp både morgen og kveld, får nesten ikke i meg noe som helst :(

 

tar dere tester fremdeles? jeg har bare tatt to, men føler ikke jeg trenger å ta flere i og med at jeg har så mye symptomer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempevonde brystvorter, og får oppblåst mage om kvelden. Har ikke kjent noe særlig til kvalmen enda. Trøttheten er der... føler meg trøtt hele tiden.

 

Tatt tre tester jeg, og det holder for meg :)

 

Lykke til jenter!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kjente symptomene med en gang, og visste jeg var gravid selv om jeg ble gravid på P-SPRØYTE.

 

Først stikking i livmoren, så ømme pupper, ufattelig trett og til sist har bekkenet begynt å "løsne". Utrolig hvor lett det var å merke det på kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen symptomer på meg! Graviditeten min vises på testene som blir sterkere og sterkere for hver dag. I dag var den nesten selvlysende :o) Jeg har mer utflod enn vanlig, og litt vonde pupper, men allikevel langt bedre enn enkelte mensperioder. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke sulten, bare meg selv med en liten midd i magen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i går. Jeg har spottet og blødd bittelitt i 3 dager, og fortsatt 3 dager til IKM. Men har masse symptomer og krysser fingrene for at det er et positivt tegn:

 

Veldig oppblåst

Mageknip og løs mage (kanskje fordi jeg har bakovervendt livmor?)

Kvalmebyger

Nedsatt appetitt, fort mett

Veldig lett rørt og hormonsvingninger

Tåler ikke visse lukter

Hetetokter

Murringer og stikninger i underlivet

 

Krysser fingrene!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "menssmerter" flere ganger hver dag, som varer en liten stund av gangen bare. Kjent litt stikninger noen få ganger. Og veldig ømme brystvorter. Det er det jeg kjenner foreløpig, er 5 + 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...