Gå til innhold

Noen symptomer ennå jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette med symptomer er da så forb**** vanskelig.. Hadde siste dag i første den 4. august nå. Syklusen er på 28 dager. Hadde en blødningsdag den 8. august, men har i de siste dagene vært utrolig slapp og svimmel.. Frykter dette bare er psykisk da, men det er låv og håpe..

Annonse

Annonse

jeg blir bare mer og mer kvalm for hver dag som går, kaster opp både morgen og kveld, får nesten ikke i meg noe som helst :(

tar dere tester fremdeles? jeg har bare tatt to, men føler ikke jeg trenger å ta flere i og med at jeg har så mye symptomer..

Jeg har kjempevonde brystvorter, og får oppblåst mage om kvelden. Har ikke kjent noe særlig til kvalmen enda. Trøttheten er der... føler meg trøtt hele tiden.

Tatt tre tester jeg, og det holder for meg :)

Lykke til jenter!! =)

Jeg kjente symptomene med en gang, og visste jeg var gravid selv om jeg ble gravid på P-SPRØYTE.

Først stikking i livmoren, så ømme pupper, ufattelig trett og til sist har bekkenet begynt å "løsne". Utrolig hvor lett det var å merke det på kroppen..

Nesten ingen symptomer på meg! Graviditeten min vises på testene som blir sterkere og sterkere for hver dag. I dag var den nesten selvlysende :o) Jeg har mer utflod enn vanlig, og litt vonde pupper, men allikevel langt bedre enn enkelte mensperioder. Ikke kvalm, ikke trøtt, ikke sulten, bare meg selv med en liten midd i magen :o)

Testet positivt i går. Jeg har spottet og blødd bittelitt i 3 dager, og fortsatt 3 dager til IKM. Men har masse symptomer og krysser fingrene for at det er et positivt tegn:

Veldig oppblåst

Mageknip og løs mage (kanskje fordi jeg har bakovervendt livmor?)

Kvalmebyger

Nedsatt appetitt, fort mett

Veldig lett rørt og hormonsvingninger

Tåler ikke visse lukter

Hetetokter

Murringer og stikninger i underlivet

Krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...