Gå til innhold

Mat ?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ideer til hva jeg skal spise.. Er såå slapp, ligger på sofen stort sett hele dagen, MÅ spise veldig ofte for ikke å bli kvalm..men hva i all verden skal jeg spise, blir jo lei av alt!!

Har noen forslag til enkel mat som gir energi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grovt brød med skinkeost og paprika. <3

Skrevet

Jeg synes tomatsuppe med makaroni og brød funker bra. Havresuppe går jo ann laget med salt og sukker med melk på. Lykke til!

Skrevet

Skjønner deg godt! Er ikke lett å få i seg noe, nei. Og så er det jo så forskjellig hva vi kan klare av smaker. Jeg får ned et glass biola om morgenen, har hatt problemer med magen og det har virkelig hjulpet. De dagene jeg brekker meg når jeg ser glasset, holder jeg meg for nesen og får den ned. Da blir jeg heller ikke kvalm med en gang om morgenen. Middagen må ikke være sterkt krydret, og fisk (av alle ting) er det jeg får ned. Brødet må være ferskt, med smør, gulost og majones. Og frukt smaker godt. Mellom måltidene tygger jeg på saltstenger. Det er ikke så masse smak i, og det passer meg bra. Husk å drikke masse vann, Det har jeg lest mange plasser at er veldig viktig for metthetsfølelse og for å unngå kvalme...

Lykke til, håper matlysten og energien kommer tilbake snart, så du kan glede deg over den lille som er på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...