blirjegsnartmamma Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 sukk.. nå er jeg på dag - et eller annet - i syklusen, og aner virkelig ikke hva som foregår! Den siste uka (mer eller mindre) har jeg hatt utflod/slim. Ikke like mye som ved sopp, men nok til at det merkes godt, for meg hvertfall. Som om jeg er konstant kåt, men er jo ikke det da. Uff - jeg rødmer bare jeg skriver om det her!! Er vel ikke EL-slim? Har ikke merket noe på EL ellers denne gangen. Har også fått sterkere lukt synes jeg, både av svette og underlivet. Eller så er det bare jeg som er blitt mer følsom for det, for mannen sier at han ikke legger merke til noe annerledes. sukk, jeg som liksom skulle slutte og tenke, også oppfører kroppen min seg sånn her.. Herregud så pinlig å sette dette på "papiret"!
choette Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Fint det er noen som tør å skrive dette, for det gjør ikke jeg!! Men har det på samme måte som deg! Ekstra mye slim, og jeg føler at det lukter sterkere enn før.. Men sambo sier han ikke merker forskjell.. Må gå med truseinnlegg for at jeg skal slippe å skifte undertøy 5 ganger om dagen.. Hva kan det være?? Jeg har IKM 31. august så er usikker på om det er EL-slim eller hva det er.. Hmm!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 fryktelig irriterende hvertfall. Føler meg skitten hele tida, dusjer og dusjer og dusjer.. Kluter og intimsåpe og det er ikke måte på hva jeg har med i dusjen Jeg glemmer jo så fort, men mener jeg hadde det sånn forrige syklus også! Nå var den på 165 dager, så kanskje ikke rart at jeg glemmer litt, men.. åååå - blir så frustrert!
choette Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg har aldri hatt det sånn, så jeg begynenr å bli litt bekymret:s Kanskje jeg skulle tatt meg en tur til legen å sjekket? hmm.. Vet liksom ikke hva det kan være...
blirjegsnartmamma Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 skal til gyno i oktober.. det er jo litt lenge til da.. Men hun hadde ikke noe ledig før! Får bare huske på det her, hvis det gir seg, og spørre! Orker ikke gå til fastlegen min for en sånn sjekk, grøss!
Vannmannmirakel Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Hei! Hvis ikke det går over innen rimelig tid eller blir verre, ville jeg gå til en lege og få vedkommende til å ta prøver, både på sopp og spesielt bakterier, det kan være en såkalt bakteriell vaginose, der noen litt mindre gunstige bakterier har fått overtaket!! Inntil dere har fått "nok" kan jeg anbefale melkesyrebakterier (vagitorier og gjerne også i munnen, selvfølgelig to typer, spør på apoteket!) i skjeden, som faktisk kan gjennopptrette bakteriebalansen i skjeden. Om det går over ved hjelp av melkesyrevagitorier og kapsler, trenger man selvfølgelig ikke gå til lege. PS: Det kan også hjelpe mot soppinfeksjon, slik at man ikke trenger Canesten el.lign og anbefales også etter canestenkur for å gjennopprette balansen over tid... Lykke til!
Vannmannmirakel Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 PS: jeg opplevde selv mye mer (men luktfri) utflod da jeg endelig fikk bukt med langvarige soppinfeksjoner og ble gravid!!
choette Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Jeg har hatt bateriell vaginose en gang, og det luktet helt forferdelig.. så er nok ikek det.. dette lukter ikke direkte vondt.. Er bare at jeg merker at det er mer utflod enn vanlig.. hmm.. Føler meg litt hysterisk i denne ventetiden
blirjegsnartmamma Skrevet 22. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2008 Jeg har hatt sopp før, og det er ikke like ille. Bare mer enn vanlig liksom.. Og helt tynt, som om jeg er konstant kåt og klar.. Føler meg like hysterisk Første jeg tenker er liksom, er det et tegn?? Er jeg gravid?? Symptomer?? hehe
blirjegsnartmamma Skrevet 27. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2008 Nå er det ikke mer!! Må ha vært EL slim da? Varte ca 1 uke.. Men var ikke veldig masse sengekos uka som var.. jaja, kanskje likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå