Mille** Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Vi skal dra på tur med campingvogna til mamma og min stefars nybygde hytte. Den er nesten ferdig så vi skal hjelpe de litt med det siste, og begynne å vaske den. Gleder meg til den er ferdig, blir kjekt med ei hytte i familien. ) Regner med å dra i morgen, evt i kveld hvis vi orker. Men ikke gråt, jeg kommer tilbake, haha.. ;o)
Mamma@work Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Så deilig med hytte,er den i grei kjøreavstand? Her skal vi besøke venner som har fått en sønn. Jeg har også lovd eldstemann at vi skal på bondegård, dersom det ikke regner for mye.
Mille** Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Ja, det tar ca 2 timer å kjøre dit, går greit med dvd spillere i bakesetet. ;o)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 På søndag blir jenta mi 7 år, så litt kaffebesøk blir det nok i helgen.... men bursdagen skal ikke feires før kjøkkenet er på plass, sånn ca neste helg:)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 i dag skal vi fortsette ryddingen.. i morgen også.. å på søndag skal vi til steinkjer å se på en hund..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Har ingen spesielle planer, og det er herlig egentlig. Så vi skal bare være hjemme og håper vu får ryddet en del i hus og hjem.. Og kose oss masse med barna:)
konvall Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Bombe liksom, skal jobbe i morgen. Har blitt noen lørdager nå. Jobber neste lørdag også. Søndag skal jeg bare slappe av håper jeg. Samboeren har som regel masse planer før dagen kommer.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 I morgen blir det en tur i dyreparken på dagen og litt lørdagskos med god mat på kvelden. Søndag blir det tur i skogen hvis været holder seg bra.:-)
Bøggly Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 I morgen blir det litt husarbeid, håndballfinale, og så ut å shoppe sko og støvler til minsten. I morgen kveld blir det en rolig kveld i sofaen med god mat (tips mottas). Og på søndag.........? Og plutselig er det mandag igjen.
NoDoubt Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Har egentlig bare et mål for helgen og det er å se håndballkampen i morgen:-) Har ordnet med at det kommer ei nabo-jente her klokka 10 i morgen. Da leker barna kjempe godt og mor får se TV;-)
blond Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Vi må en tur til byen for å ordne ting og da går mesteparten av morgendagen til det. Søndag er turdag med mat i det fri. Blir godt det!
solemio Skrevet 22. august 2008 #12 Skrevet 22. august 2008 Når begynner håndballkampen? Planen er å se den, og å gå på senteret der en ny lekebutikk åpner. Så er det det ukentlige besøket til oldemor, litt husarbeid, hente sykkelen på jobb (låste den der og hadde ikke nøkkel) Skogstur eller dyrepark søndag, tenker jeg.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 I mårra fylle min kjære år. Så skal feire det med at sønnen og jeg skal bake muffins og vekke han med kaffe og muffins på senga, gave og roser. Så skal jeg bake et par kaker på ettermiddagen. Vi skal avsted alle tre å spille bowling. På søndag skal jeg først på jobb, så kommer det besøk - feire min kjære..
NoDoubt Skrevet 22. august 2008 #14 Skrevet 22. august 2008 Klokka 10 i morgen braker håndballkampen løs:-) Gleder meg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå