goldie Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Kjøpte pillen "30 dager" for en ukes tid siden. Jeg har begrenset sjokolade-spisingen en god del, og sykler og tar sit ups osv hver dag. Trodde den pillen virkelig skulle gjøre susen, ettersom mange skryter den opp i skyene. Men neida, vekten er den samme,eller lagt på meg istedet. Jeg blir bare helt fortvila. Hva gjør jeg feil? Skjønner jo at man ikke kan forvente underverker etter en ukes tid, men tenkte kanskje jeg kunne se resultater likevel ettersom jeg har begynt å sykle.
Mammarama=) Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Fått muskler kanskje siden du har gått opp?
goldie Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 HE he tror da ikke det. Har ikke tenkt over det. Jeg føler at vekta er den samme noenlunde.
Mammarama=) Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Kan jo måle med måleband..Da ser du om kroppen forandrer seg.. Er ikke alltid en går ned i vekt med en gang..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 start dagen med en kopp kaffe(får igang forbrenningen) gå på treningsstudio eller løp ute. etter trening, spis en banan og vent litt før du spiser ordentlig frokost.funker garantert
goldie Skrevet 22. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2008 Men disse "superpillene" skulle jo være så fantastiske, så jeg skjønner ingenting:-( Nå er jeg bare deppa og frustrert!
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Hvis du ikke går ned i vekt spiser du for mye og beveger deg for lite. Beklager, men sånn er det jo. Jeg vil anbefale deg å sette deg litt inn i hva et riktig kosthold vil være for deg, og finne ut om det er mange "skjulte" kalorier i kosten din. Brød, pasta, ris, ost, salami, kjøpepizza (!) osv inneholder mye energi.
goldie Skrevet 22. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2008 Takk for tips! Jeg synes ikke jeg spiser spesielt for mye, det er heller sjokoladen som er problemet! Men som sagt har jeg greid å begrense den i det siste, og i tillegg går jeg turer om kveldene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå