*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 de første hintene fra kroppen om at dere var gravide?
alvilde Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 jeg fant det ut når jeg var ca 4uker på vei,det vil vell si at det var ca 2uker etter befruktning vis det stemmer at fosteret ligger 2uker etter moren,...
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Takk for svar, men jeg mente mer kropplige symptomer ) Som kvalme, ømme pupper og sånn!
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Kvalmen, trøttheten og frysinga kom som et slag i trynet når jeg var 6+1. Hadde hatt ømme pupper ei stund, men tenkte ikke noe over det. Men det er jo så individuelt at ingen vits å sammenligne eller gå ut ifra svarene du får her inne.
Mamsen87 :) Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Av en eller annen merkelig grunn så merka jeg det bare.. Dagen etter vi hadde hatt sex (hadde bare sex en gang den måneden) så visste jeg at jeg var gravid, så det var veldig rart. Kvalmen kom etter to-tre dager allerede.
NormaJean Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 hmmm, tror jeg blei litt kvalm og matsensitiv i uke 7. før dette, ingenting!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 med de to første kjente jeg ingen ting før i midten av andre trimester. da komde ømme puppene og ettervert halsbrann osv... denne gangen har jeg vært mye trøss svimmel. små kvalm omme pupper allerede fra ca uken før ikm. men kunne jo ikke være sikker på at jag vargravid for det men da jeg sto med positiv test skjønte jeg jo at det var derfor. så det varierer jo fra sv til sv også ikke bare person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå