*Måneskinnsjenta* Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Er litt kvalm, og det stikker i puppene - men ikke på langt nær så mye som i går og i forigårs. Nå har jeg heller ingen mensmurringer. Blir så redd for at det har gått galt nå. er i uke 6+1.
2009bebis<3 april gull Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 jeg tror nok du kan ta det helt med ro:) syptomene kommer og går.. det har de gjort på meg hele veien, plutselig kan det gå 3 dager uten å kjenne noen ting osv. jeg har ikke så veldig mange syptomer, men murring har jeg hatt, men den kommer og går veldig, og ømme brystvorter som også kommer og går veldig:) og jeg var på ul på tirsdagen og fikk se det lille hjertet banke:) er forresten 7+3.. så ikke tenk på det, alt er nok i sin skjønneste orden
megh Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 på meg går det også opp og ned. men man bekymrer seg jo litt lett for alt. jeg var jo redd fordi jeg kjente så mye murringer, men i dag er det ikke så mye.. ømhet i brystene har gått frem og tilbake for meg. noen ganger mer enn andre dager.. tror det er normalt.
¤A-09¤ Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg har hatt ganske sterke symptomer i det siste, men de 2 siste dagene har de ikke vært like sterke. Tror nok vi kan ta det med ro som de over sier, selvom det føles veldig "trygt" å kjenne symptomer hver dag. Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå