Vimsaaa Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Skal til Oslo og så skal vi blant annet spise, bare voksne uten barn. Noen tips?
mamma til 3 søte små Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 fridays på karl johan kjempegod mat!! kos dere i oslo
Let's hear it for the boys! Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Nei, nei, nei! Ikke dra på Friday`s! Utrolig ekkel mat. Sist jeg var der satt jeg på do resten av dagen :/ Dra på Vila Paradiso på Grünerløkka. Byens beste pizza, masse god vin å velge mellom og utrolig koselig stemning. Eneste strek i regninga er akustikken... Veldig høyt lydnivå!
Sylteflesk Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Er jo massevis! Men de beste er ikke nødvendigvis midt i sentrum. Oslo Spiseforretning i Gamlebyen, Brasserie France i en av sidegatene til Karl Johan, Ekebergrestauranten, Smia Galleri på Vålerenga, Kampen Bistro på Kampen. Alle disse er veldig bra. Fjord er visstnok også bra, men der har jeg aldri vært, ligger i Kristian Augusts gate, noen gater fra Karl Johan, men fortsatt i sentrum. Kommer jo helt an på hva dere liker og hvor mye penger dere vil bruke da, dette er bra restauranter med relativt høyt prisnivå.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Vet ikke hva slags prisklasse/type mat dere har tenkt? Sahara beduin(arabisk) og Yayas(thai) har litt morsomme konsept og god mat. Klosteret er utrolig stemningsfullt, men dyr. Indian House billig og veldig god. Rice bowl(thai)-passer kanskje best til lunsj Marrakech liten og god. Celcius-type lunsj...Veldig god club sandwich=) http://www.oregano.no/restauranter/oslo/ http://spisekartet.no/
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 barcelona på grünerløkka har fantastisk tapas )
Gjest Gul stjerne Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Arakataka ved rockefeller er stedet. Svært høy klasse mat til nokså rimelig penge. Dit skal dere gå. Husk å bestille bord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå