Gå til innhold

Noen andre som har "uoppnåelige" mål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bli forfatter. Det er det eneste jeg virkelig brenner for når det gjelder yrker, og jeg SKAL få det til. Men i mine øyne er det like crazy som å ville bli rockestjerne... hehe. Sikkert like vanskelig å få utgitt en bok som det er å få platekontrakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lyst til å bli forfatter. Og jeg jobber med et manus som jeg kommer til å sende inn. Er det bra nok, så blir det gitt ut, tenker jeg. De er ikke brødhuer, de som tar imot manus fra nye forfattere.

Og er det ikke bra nok, får jeg heller bare kose meg med alle komplimentene jeg får for tekstene mine, og satse på å gjøre det bra i et annet yrke (har et rimelig høyt ambisjonsnivå i det vanlige yrkeslivet også).

Men inntil videre slutter jeg ikke i dagjobben min, for å si det sånn ;)

Skrevet

Jeg drømmer om å få en omganskrets, få venner å omgås.

Men klarer ikke bli kjent med EN engang, så ser på dette som ganske uoppnålig.

Og jeg har ikke drømt om dette i få år akkurat.

Tragiskt å føle seg så ensom, jeg er jo både pen og en hyggelig person.

Skrevet

Hehe, er det mange forfatterspirer her inne? Jeg skrev ett utkast til en bok når jeg var 13 og sendte inn til Cappelen, fikk skryt for å ha skrevet så bra for alderen - men måtte jobbe videre med det. Det gadd jeg ikke:P Men drømmen sitter igjen, elsker å skrive, men har så lange perioder uten fantasi og skrivelyst, så har bare falt ut.

Anonym 12:33, det er ikke uoppnåelig å få en omgangskrets, hvis du har barn - eller venter barn så blri det jo automatisk litt lettere (har jeg merket), barselstreff, BIM-treff o.l.

Skrevet

De er ikke brødhuer, nei, men det er jo ikke akkurat få som sender inn manuskripter til de forskjellige forlagene. Det mangler heller ikke eksempler på berømte forfattere som måtte slite seg igjennom år med avslag.

Jeg vet at jeg har et talent (er ikke innbilsk nå, men det er noe jeg har fått høre av svært mange som faktisk har peiling på slike ting), og jeg synes det er trist å ikke gjøre noe med det.

Å få flere venner er absolutt ikke en uoppnåelig drøm, synes jeg. Jeg har heller ikke flust med venner, men så vil jeg heller ha et par virkelig gode venner enn hundre bekjente. Dessuten tror jeg ikke utseende har så mye med saken å gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...