Gjest Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Tenkte at jeg skulle leie et lokale til min datters 7 års dag . Men trenger forslag til leker,da blir litt stuselig og bare være i lokalet. Tenkte at de skulle få pølser,kake ,is og en godte pose hver.Holder det synes dere?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Tok jeg helt feil, eller så jeg i en annen post at du er spansk/har spanske aner? Da må dere jo ha Piñata!
Oi ..! Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Det holder, ja. Ærlig talt - nå til dags kommer jo barna hjem fra selskap med mer enn de dro av gårde med ..! Har et tips om en lek som på uforklarlig vis har en tendens til å fenge de små. Jeg var lærer i barneskolen noen år, og gudene vet hva som gjør det, men Stup/stå-leken kan de holde på med i i en evighet ... Den er svært enkel: Alle barna står på gulvet, og de trenger litt plass til å bevege seg på. Det er ikke lov å holde seg fast i noe(n). Når du sier STUP! skal de sette seg på huk umiddelbart. Hvis du sier STÅ! skal de reise seg opp raskt. Hvis noen er seeent ute til å sette seg ned eller stå opp, går de ut av leken og kommer opp til deg og blir meddommere. Begynn med å si stup og stå annehver gang, og så sier du f.eks.stup to-tre ganger etter hverandre. Etter hvert kan du også øke farten dersom noen er veldig flinke og "aldri" går ut. Veldig enkelt, men moro for barna. Kongen befaler er jo også morsom og enkel for de minste å følge reglene på. Stolleken er et must. Og doktorsisten. Og stiv heks. Og halesisten. Og stilleleken (fryse stillingen når musikken stanser). Og hva med haien kommer? Lykke til - det blir nok moro
Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Mexico,men ja jeg bestilte en men den var ødelagt og stoffet kunne du ikke ta i nesten,blei ødelagt,så jeg sender den tilbake,gidder ikke å betale 250kr for den.Ja jeg er spansk.
Fire småtroll Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Det er to ting vi aldri kommer unna her, begge guttene mine vil ha det i hvert eneste selskap. Det er tegne hale på grisen, og å kaste erteposer på en stabel tomme hermetikkbokser... En annen populær en er at ingen skal gi gaven sin før alle er kommet, da skal alle sitte i en ring på gulvet med gaven i fanget også leker man flasketuten-peker-på. Den flaska peker på skal gi gaven sin, så ser alle hva bursdagsbarnet får. Alle blir like ivrig, for alle vil jo gi SIN presang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå