gladlax76 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hei Da er jeg tilbake på BIM-sidene... Det er en stund siden sist, nummer 1 har rukket å bli 2 og et halvt allerede. Og nå prøver vi igjen, og så går jeg her og lurer, for jeg kan ikke huske fra sist - hva er tegnene? Hva skal jeg se etter og kjenne etter for å vite om jeg er gravid? Samtidig tenker jeg at det sikkert bare er teit å gå og kjenne etter også, om en uke halvannen får jeg jo svaret uansett... men jeg vil jo så gjerne... sukk...
gladlax76 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2008 -Jeg ser på andre tråder her at dere er opptatt av når dere skal teste. Så jeg kan vel meddele at jeg nok ikke kan teste før tidligst 31. august. Sukk, det er så utrolig lenge til!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Velkommen tilbake:) Håper du blir raskt gravid! Alle tegnene står på denne siden: http://www.barnimagen.com/forum/thread/6258469 Masse lykke til med testing, håper den blir positiv!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hei.. Lykke til:o) Og velkommen til oss:o)
gladlax76 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 Tusen takk! Veldig nyttig lenke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå