Blåveis Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Jeg la på meg 12 kg i svangerskapet. Baby og morkake veide 4 kg til sammen, og 4 kg er det eneste jeg har tatt av etter fødsel. Jeg ammer og går tur. Babyen er 6 uker, men jeg har enda ikke gått ned et gram. Følte meg myyyye finere som gravid enn nå - da tok jo magen vekk oppmerksomheten fra det som var kommet ekstra.
Let's hear it for the boys! Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jepp. Jeg tok av meg ca. 10 kg rett etter fødsel, men har lagt på meg 4 igjen... Utrolig kjedelig! Sønnen min er 7 mnd nå.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg har. Etter begge fødsler gikk jeg ned baby, litt fostervann og morkake. Resten av kilone måtte Grete Roede ta seg av:-DD Jeg ammet leeeenge, men det hjalp ikke en skit...
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 raste ned i vekt etter at jeg sluttet å amme, så det er fortsatt håp. nede i samme vekt som før, endelig! i tillegg skader det jo ikke å trene litt.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Opp ca 20 kg, fødsel -8 kg. La på meg da jeg ammet, all verdens turer og amming hjalp ikke for meg. Så ca 6 mnd etter fødsel, da jeg ikke ammet mer, begynte vekta å gå nedover. Til 1-årsdagen var jeg tilbake til startvekt. Slik har det vært begge gangene for meg, det tar tid for min del. Til vanlig har jeg høy forbrenning og kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, men i forbindelse med svangerskap og amming så bare stopper den opp og kiloene renner på. Og dessuten, den første tiden etter fødsel er kroppen (magen) ganske... øhh... slarkete. Sånn er det for alle, muskler og innvoller må komme seg på plass igjen. Babyen er bare 6 uker, ikke stress. Kroppen din blir normal igjen etterhvert=)
Gjest Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Jotakk, alltid like inspirerende å bruke tid og energi på å svare folk og alt de skriver tilbake igjen er "dytt"... Hyggelig :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå