mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Jeg har igrunn alltid ledd godt av de stivpyntede damene som dupper opp og ned i vannet, men verdens største smil om munnen. Men i dag ble jeg sittende å følge med litt:o) Og jeg ble veldig imponert. De må jo ha en lungekapasitet som en middels stor hval. Herre min..... ned i vannet med bena opp, svisj opp igjen, husk å smile, stupe kråke i vannet rundt og rundt og opp igjen, smiiiil...... To svømmetak til venstre, to til høyre, helt ned til bunnen med hodet først og rett inn i en blomsterformasjon, husk å smile.... Phu, ble svett bare av å se på jeg jo:o) Men det er litt komisk ennå altså, oppsatt hår og sminket til trengsel, ser litt komisk ut når man tilbringer de neste 3-4 minuttene under vann:o) Kanskje vi skal begynne med det???? Dibbesynkronsvømmingforpensjonister????
♥Snulder Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 hehehehe... ja jeg synes jeg ser oss.... Hodet under vann i 3 sek... opp for å ta en røyk(enkelte av oss ihvertfall).... veive litt med armene.... ett glass vin på bassengkanten....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Ja, kanskje vi skal ta en tur på spa for å øve?? Jeg likte det med vinglass på bassengkanten:o) Men det er nok ikke lov i OL ,så vi kan ikke melde oss til OL i London da.... Mullig det regnes som doping??? Men vi kan jo arrangere vårt eget lille OL :-DD
♥Snulder Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hehe... for min del så ville nok OL stått for "overmoden latskap";=)
minou Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 a propos for pensjonister...jeg var på vannaerobics noen ganger når jeg var gravid....det var et selsomt skue! Ikke bare var instruktøren ganske nær pensjonsalder, men deltakerne var ganske så langt opp i åra også. (unntatt de gravide, da). Det var ganske mye rare kropper som tuslet opp av vannet ved slutten av timen, for å si det sånn. Forsåvidt greit når man ikke føler seg helt tipp topp selv...både det å skjule seg i vann og det å være blandt de yngste på en treningstime for en gangs skyld...
Gummelillan Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Tror vi får dra på spa for å øve!! Klatten har jo tydeligvis lagt seg i trening allerede, og vi andre er vel ikke såååå tunge å be vi heller? Tror jeg ville slitt både med sminken og det å holde pusten, men vin ved bassengkanten - DER ER JEG!!!
Karomamma Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 He he, det er en morsom idrett å se på og veldig imponerende!! Har i grunnen ikke fulgt så mye med på OL, men tenkte å se på håndballjentene i morra formiddag. Når det gjelder et eget dibbesynkronteam, tror jeg ike jeg kan bidra særlig. Jo, kanskje jeg kan være coach, hehehe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå