Gå til innhold

Synkronsvømming er undervurdert.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igrunn alltid ledd godt av de stivpyntede damene som dupper opp og ned i vannet, men verdens største smil om munnen.

Men i dag ble jeg sittende å følge med litt:o)

Og jeg ble veldig imponert. De må jo ha en lungekapasitet som en middels stor hval.

Herre min..... ned i vannet med bena opp, svisj opp igjen, husk å smile, stupe kråke i vannet rundt og rundt og opp igjen, smiiiil......

To svømmetak til venstre, to til høyre, helt ned til bunnen med hodet først og rett inn i en blomsterformasjon, husk å smile....

Phu, ble svett bare av å se på jeg jo:o)

Men det er litt komisk ennå altså, oppsatt hår og sminket til trengsel, ser litt komisk ut når man tilbringer de neste 3-4 minuttene under vann:o)

Kanskje vi skal begynne med det???? Dibbesynkronsvømmingforpensjonister????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe... ja jeg synes jeg ser oss.... Hodet under vann i 3 sek... opp for å ta en røyk(enkelte av oss ihvertfall).... veive litt med armene.... ett glass vin på bassengkanten....

Skrevet

Ja, kanskje vi skal ta en tur på spa for å øve??

Jeg likte det med vinglass på bassengkanten:o)

Men det er nok ikke lov i OL ,så vi kan ikke melde oss til OL i London da.... Mullig det regnes som doping???

Men vi kan jo arrangere vårt eget lille OL :-DD

Skrevet

Hehe... for min del så ville nok OL stått for "overmoden latskap";=)

Skrevet

a propos for pensjonister...jeg var på vannaerobics noen ganger når jeg var gravid....det var et selsomt skue! Ikke bare var instruktøren ganske nær pensjonsalder, men deltakerne var ganske så langt opp i åra også. (unntatt de gravide, da). Det var ganske mye rare kropper som tuslet opp av vannet ved slutten av timen, for å si det sånn.

Forsåvidt greit når man ikke føler seg helt tipp topp selv...både det å skjule seg i vann og det å være blandt de yngste på en treningstime for en gangs skyld...

Skrevet

Tror vi får dra på spa for å øve!! Klatten har jo tydeligvis lagt seg i trening allerede, og vi andre er vel ikke såååå tunge å be vi heller? Tror jeg ville slitt både med sminken og det å holde pusten, men vin ved bassengkanten - DER ER JEG!!!

Skrevet

He he, det er en morsom idrett å se på og veldig imponerende!! Har i grunnen ikke fulgt så mye med på OL, men tenkte å se på håndballjentene i morra formiddag.

Når det gjelder et eget dibbesynkronteam, tror jeg ike jeg kan bidra særlig. Jo, kanskje jeg kan være coach, hehehe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...