Gå til innhold

Dritt lei "jeg kjenner ikke spark" postene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg først si; om du er over 22/24 uker på vei, da skjønner helt godt at man kan begynne å bli bekymret over at man ikke har kjent spark ennå.

Den er helt grei.

Men, jeg er SÅ lei poster fra jenter som er alt fra 10-17 uker på vei, som ikke har kjent spark ennå, og som er så nervøse at de nesten tar kvelden.

LES LITT JENTER!

I alle bøker du har fått hos lege/jordmor, i alle artikler på nettet, står det at "det ikke er normalt" å kjenne spark før uke 19-20.

Noen kjenner det før, noen kjenner det senere.

Men slapp nå litt av.

Ligger man 5 uker før det stadiet hvor de fleste kjenner spark.

SLAPP AV!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er drittlei av drittlei postene her inne. Kan dere ikke finne på noe bedre her inne på krangle?

Skrevet

Jamen kjære deg!

Om du er lei krangleposter, hvorfor i alle dager går du inn på KRANGLEsiden da?

Skrevet

Jeg er ikke lei krangleposter, men slike som deg med dårlig fantasi.

"Drittlei av å ikke kjenne spark", så ikke les postene du da. Kom med noe skikkelig saftige greier heller, disse postene her fører aldri til noen morsomme diskusjoner.

Skrevet

Og kranglesiden er der _kun_ for morsomme diskusjoner?

Skrevet

Jeg synes det var en liten ting å irritere seg over. Mulig dine hormoner er litt mer på skakke enn mine for tiden.

Skrevet

Synes det ser ut som vi ligger på rimelig lik linje jeg da,men.

Dog forskjellig utgangspunkt i hva vi irriterer oss over!

Skrevet

Enig med HI..

Skrevet

Jeg er drittlei "DET BLE EN GUTT!" eller "HER ER DET EI LITA PRINSESSE"-postene. Hva faen. Løper man rett hjem fra ultralyd for å annonsere på 2. trimester eller? Hvem bryr seg!

Skrevet

å, nå føler jeg meg ihvertfall truffet for det var akkurat det jeg gjorde :) løp hjem stolt og kry og laget en "det blir en gutt"- tråd.

teit av meg liksom....

Skrevet

Ikke for å være lei, men hvorfor lager du en Dritt lei "jeg kjenner ikke spark" post, når du er så lei av tema?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hver gang jeg leser noen som skriver og syter over at de ikke har kjent spark så tidlig som Hi skriver, så pleier jeg alltid lese 2 timer senere og da har de kjent liv, hehehe. Tar aldri feil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...