Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 La meg først si; om du er over 22/24 uker på vei, da skjønner helt godt at man kan begynne å bli bekymret over at man ikke har kjent spark ennå. Den er helt grei. Men, jeg er SÅ lei poster fra jenter som er alt fra 10-17 uker på vei, som ikke har kjent spark ennå, og som er så nervøse at de nesten tar kvelden. LES LITT JENTER! I alle bøker du har fått hos lege/jordmor, i alle artikler på nettet, står det at "det ikke er normalt" å kjenne spark før uke 19-20. Noen kjenner det før, noen kjenner det senere. Men slapp nå litt av. Ligger man 5 uker før det stadiet hvor de fleste kjenner spark. SLAPP AV!
Liagora med 2 jenter Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg er drittlei av drittlei postene her inne. Kan dere ikke finne på noe bedre her inne på krangle?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Jamen kjære deg! Om du er lei krangleposter, hvorfor i alle dager går du inn på KRANGLEsiden da?
Liagora med 2 jenter Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg er ikke lei krangleposter, men slike som deg med dårlig fantasi. "Drittlei av å ikke kjenne spark", så ikke les postene du da. Kom med noe skikkelig saftige greier heller, disse postene her fører aldri til noen morsomme diskusjoner.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 Og kranglesiden er der _kun_ for morsomme diskusjoner?
Liagora med 2 jenter Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg synes det var en liten ting å irritere seg over. Mulig dine hormoner er litt mer på skakke enn mine for tiden.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 22. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2008 Synes det ser ut som vi ligger på rimelig lik linje jeg da,men. Dog forskjellig utgangspunkt i hva vi irriterer oss over!
niania Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Jeg er drittlei "DET BLE EN GUTT!" eller "HER ER DET EI LITA PRINSESSE"-postene. Hva faen. Løper man rett hjem fra ultralyd for å annonsere på 2. trimester eller? Hvem bryr seg!
GeneralSpringSkalle Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 å, nå føler jeg meg ihvertfall truffet for det var akkurat det jeg gjorde løp hjem stolt og kry og laget en "det blir en gutt"- tråd. teit av meg liksom....
!!!! Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Ikke for å være lei, men hvorfor lager du en Dritt lei "jeg kjenner ikke spark" post, når du er så lei av tema?
My__ Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 Hver gang jeg leser noen som skriver og syter over at de ikke har kjent spark så tidlig som Hi skriver, så pleier jeg alltid lese 2 timer senere og da har de kjent liv, hehehe. Tar aldri feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå