Gjest Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 bare lurer=) koslig å diskutere forskjellige ting=)
Gjest Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 så koslig da=) vi gifter oss 13.06.09=) gleder meg kjempe masse=) har du begynt med å planlegge? evnt hva?
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 jeg gifter meg 30 mai da, så det er neeeesten juni.. hihi..
Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 det er så koslig å høre=) har dere gjort mye eller??
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 vi har booket kirke+lokalet. funnet forlovere(ikke spurt min enda), funnet noen av serverings"teamet", og kjøkkenhjelp(mor skal lage maten, med hjelp av venniner), står mellom 2 toastmastere, klarer ikke velge..hehe ellers er bryllupssuiten bestillt, hehe. har også endel planer i hodet mitt ang bord/dekorasjoner osv.. har du mye klart?.
Sweet caramel Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Ja jeg! :-D har ikke bestemt oss for eksakt dato enda, men blir i Juni -09, i Italia.
* en liten prinsesse * Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Vi har bare booket kirke og lokale, samt skrevet en ca gjesteliste, så det gjenstår en del planlegging. Føler at vi har så god tid men tiden flyr jo som regel fortere enn man aner så det er vel på tide å komme i gang med litt mer planlegging ja.
meeee Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 jeg skal også gifte meg 13.06.09...spennende...har bestillt kirke,lokatet,catering (kjenner de som driver det) og de skal være på lokalet og lage mat og servere...har også bestillt brudekjole fra ebay,venter den i posten iløpet av dagene..kjempe nærvøs for hvordan den er..hehe..har snakket med ett live band (kjenner de),og bestillt fotograf..egentlig fått gjort ganske mye syns jeg..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå