Gå til innhold

Viktigheten av omgang med andre barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff... min lille gutt på 2,5 år gikk i b.hagen i hele fjor. Han er ett veldig sosialt dyr og stortrives med andre, både store og små.

Jeg venter nr 2 i desember, vi har akkurat kjøpt hus, og ikke fått b.hage plass til junior før januar.

Prøver så godt jeg kan å fylle dagene med morsomheter, men føler jeg ikke strekker til... Vi bor på landet og fram til jul må vi klare oss med bare en bil, hvilket min mann har hver dag på jobb...

Hva fyller dere hjemmeværende dagene med? Huff, kunne så ønske jeg hadde flere venner med unger, men siden vi er så unge, er de reist til alle kanter, og igjen sitter vi...

*syte*

Det er en tøff erfaring, å gå fra party, trening, hud og hår-til unger, fett og brødbaking...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det barnepark i området, eller åpen barnehage? Spør på helsestasjonen om det er noen grupper der, f.eks barnekor eller noe sånt. Det hjelper litt, i hvert fall.

Ikke lett, det der. Har vært i samme situasjon selv, og med et barn som er vant til å gå i barnehage, er det vanskelig å klare å opprettholde aktivitetsnivået.

Skrevet

Veit at mange meninghetshus undt omkring har sånn "trill og trall" eller hva det heter, hvor barna synger og sånn. Mange av venninnene mine som har gått på de greiene uten å ha vært et fnugg kristne, det er åpent for alle. Venninnene mine fikk info om dette her da de døpte barnet sitt, så mulig man må være medlem av menngheten, men jeg tror ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...