Kjærlighet <3 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Så nå venter jeg bare på riene ! :-) Jordmoren gjorde en hinneløsning også, så nå blør jeg.. Det gjorde jeg ikke når det ble gjort en hinneløsning i forrige svagerskap. Betyr det at jeg er mer "klar" denne gangen? Eller bare at jordmoren var mer hardhendt? Spurte henne hvor moden jeg var og fikk til svar at jeg er så moden at dem fint kunne tatt vannet for å sette fødselen i gang om jeg hadde vært så langt på vei:-) Så føler jeg ligger godt ann, selv om jeg er flergangsfødende og kan gå med åpnig en stund... Er 40+4 i dag, altså 2 dager over termin og for bare en uke siden var livmortappen så langt bak og hard at det ikke var mulig å måle åpning. Så her skjer det ting ! Krysser fingrene for at det skjer noe iløpet av helgen, så nå skal jeg ut å ta ukes handlingen:-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Heldige du! Skulle ønske jeg visste hvordan jeg lå an i løypa selv. Har jeg ikke født i helgen skal jordmor ta en innvendig undersøkelse med tøying osv. til mandagen. Har termin tirsdag. Skulle gjerne likt å føde denne helgen som samboer har bursdag. Har masse tegn til modning da, så jeg er optimistisk. Masse lykke til da!
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 2 cm åpning og myk=)hun tok en hinneløsning på mej åsso ,har ny time me jordmor på onsdag om de ikkje har skjedd noe før de '=)..da får vi satse på att begge føder i helgen:)
Kjærlighet <3 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 Krysser fingrene for oss da:-) Har ny time på mandag jeg om det ikke har skjedd noe... Så blir å spørre om hun kan sjekke eventuell fremgang da. Men satser på at jeg slipper! Har småvonde tak i magen, men det kunne komme å gå sa hun. Så det er bare ¨vente å se ... Lykke til!
Gjest Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Åh så bra ) da er du forhåpentligvis i gang - spennende. Lykke til.
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 småvonde tak i magen jeg åsso .. men vi får bare satse på att riene starter for fullt i helgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå