Mikkemamma<3 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Sikkert et dumt spørsmål, men må jo bare spørre...
gutteklubben grei Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Du mener vel innvending UL, da eller ? Det går helt fint. Det er jo ofte når man blør som man trenger det, for å se at alt står bra til der inne :-)
Mikkemamma<3 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Takk for svar:-) Var innvendig ultralyd jeg mente ja. Høres litt sånn ekkelt ut synes jeg.... Har store blødninger, og skal til UL på mandag, men tror ikke det er så mye håp egentlig....
Mamman til Mia Camilia Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg blødde å måtte ta en ul. Det ble innvendig. For han ville og skjekke hvor mye blod det var snakk om.
Carasnella Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 JA!! Jeg har hatt store blødninger med masse klumper og æsj. Har akkurat vært på innvendig UL (uke 7) og alt sto bra til med den lille:-) Og det hadde jeg aldri trodd så mye som jeg har blødd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå