Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hvor gamle bør barna være før man sykkler med dem i sykkelsete? Jenta mi er 10mnd.. Er hun for liten?
Gjest -<<- Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Kommer litt an på ungen. De skal kunne sitte stødig selv, sette seg opp selv og være sterke nok til å uten problemer holde hodet med sykkelhjelm på over tid. Om de forutsetningene er på plass kan du greit ta korte turer - ikke legg ut på dagstur helt med det første.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg tenker kun å sykkle til og fra barnehage. som kanskje tar en ca 10 min. Hun kan sitte selv os sitter stødigt, klarer å gå fra sitte til ligge stilling, men kan ikke sette seg opp selv... Hun har vært litt treig med grov motorikk, men tidlig med fin motorikken..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Hvis hun ikke kan sette seg opp selv, er hun ikke moden for å sitte i et sykkelsete.
Gjest -<<- Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg hadde ventet til hun kunne sette seg opp selv, eller i det minste rådført meg med noen med mer kompetanse på området - lege, fysioterapeut e.l.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Jeg ville ventet. Men du kan jo sjekke ut sånn sykkelvogn, der kan de jo ligge mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå