*min lille sin!* Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 kom så bebin min , mamma skjønner du må presse deg ned å at jeg må ha vondt ei stund nå , men vær så snill å kom deg ut så vi kan koooose oss sammens istede er så lei av rygg, mens , halebein , stikkking smerter og jeg vil være litt mer opplagt !
ane29 Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 stoooooooooooorkeeeeeeeeeen komme da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*min lille sin!* Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 må bare fortelle dere noe samboern min gjorde .. vi har barnerommet helt klart , bare igjen å legge på sengtøysett på dyna og madrassen . en morgen da vi gikk samtidi forbi bebirommet stoppet samboer opp, så inn i rommet å oppi sprinkelsenga så sa han " nej *sukk* storken kom ikke i natt heller" hihi jeg syns det var litt søtt jeg da
loffmusa Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 hehe,ja det var søtt:) vi har sengetøy på vi da og et senge teppet over... hender vi er sammen på soverommet og tittet oppi senga sammen.. vi gleder oss veldig te hu ligger sammen me oss,men i sin egen seng:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå