Gå til innhold

Hehe.....jeg har blitt ei skikkelig kjerring!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hva jeg gjør akkurat nå? Jeg broderer!!! Jepp, kjerring, det er meg! ;o)

Men det er ganske koselig. Broderte masse når jeg var gravid og sykemeldt, et digert babyteppe, en diger julekalender og så broderte jeg nesten ferdig et kjempefint bilde av to barn som ber aftenbønn. Men så fikk jeg broderinga helt i vranghalsen og ble aldri ferdig med det bildet. Så nå tenkte jeg å prøve å få det ferdig til snuppas 3 års dag. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du ha stor tålmodighet, tenker jeg. Tidkrevende er det og.

Flink du er!!

Skrevet

Hehe. Det har jeg også tenkt på, jeg skulle prøve å ta opp nå jeg er i permisjon. Ville gjerne brodere adventskalendre til gutta. Det hadde jeg vel også intensjoner om i første permisjon:-S

Skrevet

hehe.... ikke så dumt det, jeg sitter å strikker, ikke akkurat hverdagskost for meg det....

Skrevet

Da har nok jeg vært kjærring helt siden jeg var 8-9 år, for fra da av har jeg "elsket" håndarbeid :) går mest i strikking, men broderer, hekler og syr innimellom også.

Skrevet

Endnu en kjerring melder seg! Er ved å brodere babyteppe til Olav.

Skrevet

å det er gøy å brodere. Det er lenge siden jeg gjorde det nå men ble fristet igjen nå. Gjorde det mye da de to andre var helt små og inni magen.. Tror jeg må gå å kjøpe meg ett broderi nå som jeg går sykemeldt. Og snart perm..

Skrevet

Godt å være kjærring da, jeg har hvert det noen år alt *ler* Selv om jeg ikke broderer, men jeg har alderen da...*ler* Kunne ønske jeg kunne strikke, hekkle, sy osv, men på dette området er jeg mer enn grønn!! Har heldigvis en mamma som strikker, hekkler og broderer det jeg måtte ønske. Hun sydde en lekker hardangersøm dåpskjole til snuppa, kjempe flott:)) Synd jeg ikke arva noen av moderns gener.

Så jeg er missunlig på deg, som kan brodere, kos deg med nål og tråd:)))

Skrevet

Syns det hørtes koselig ut jeg, er det vanskelig?

Skrevet

Ja det er veldig koselig, og avslappende. Er ikke vanskelig i det hele tatt, jeg kan ikke strikke og hekle, men dette kan jeg. :o)

Skrevet

Brodere er kjempe kjekt syns jeg.. Til for to år siden broderte jeg adventskalender til to tantebarn, og lillebroren fikk en i fjor. Skulle virkelig ønske at jeg kunne strikke - men tror ikke jeg komme til å lære det noen gang..

Skrevet

Kanskje jeg også skal prøve ;) hvor kjøper man sånt?

Skrevet

Enda en kjerring melder seg. Begynte i fjor. Alle i familien vet hvor mye jeg hater håndarbeid. Gi meg heller en hammer og spiker sier jeg alltid.

Men, så i fjor høst grublet jeg som alltid på hva jeg skulle gi bestemor til jul. HUn har jo alt og ønsker seg aldri noe..... Vel, jeg broderte og sydde en pute full av stemorsblomster. Skal si den fikk hedersplassen i stua. Hun vet veldig godt hvor lite jeg liker sånt, derfor visste hun hvor mye jeg hadde slitt med den. Men....... nå er jeg halveis med en ny, bestemoren til samboeren skal få den til jul... Synes jeg er flink jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...