Gå til innhold

noen som vet? ang spark

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjent soark hver dag i en uke, men i går kvel og i dag har jeg ikke kjent noen ting=( er redd for at noe er galt? Eller er det vanlig at babyen sover?

irriterende=( den gir ikke fra seg noen livstegn=(

Er bekymret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei alt kommer jo ann på hvor langt du er kommet, om du ikke er kommet til uke 25 tror jeg det er så er det ikke unormalt at du ikke kjenner noe vær dag og ja soark kan sove når du er våken og være våken når du sover slik at du kansje ikke merker noen spark..... Men du kan jo prøve å dytte litt i magen å se om du klarer å vekke til liv......

Men om du ikke klarer å slappe av kan du jo ta kontakt med jordmor eller legen din for å bli beroliget.

Skrevet

typisk det ja.har du gått my så sover den nok,men den gir jomindre spart noen ganger og sover mer.har jo perioder de sover mye når de er født også.:)tror ikke du trenger og være bekymret.legg deg eller sett deg stille ned og se tv eksempel og kjenn litt etter og se om det skjer noe da.eller spis litt god eller drikk brus..blir mer aktivitet da som regel.

Skrevet

hmmm den gjør ikke det prøvd å drikke søt saft men den våkner ikke=( men håper alt er normalt

Skrevet

Jeg kjente nesten ikke liv i tulla vår igår, og hun er vanligvis en liten propell der inne! Var fryktelig bekymret, men i morges når jeg fikk roa meg ned kjenner jeg at hun har snudd seg! Jeg har kjent etter bevegelse på feil sted på en måte... Prøv å sett deg i sofaen å len deg framover! Det provoserer iallefall tulla mi :) Funka ikke å drikke saft eller med frukt eller noe som helst i går, eneste som ga meg små tegn i går var rett å slett å bøye meg godt fram, da kom det noe smått!! I dag sparker hun masse igjen, så prøv å få ned pulsen din, så sparker nok babyen mer også! Tulla her sparker kun når jeg er rolig, stresser jeg eller legger hendene på magen blir hun musestille... JM sa forresten til meg, at selv nå i uke 20 så har tulla faktisk så god plass at hvis hun snur seg så kan jeg gå fra å kjenne masse, til nesten ingenting... Vanskelig å la seg berolige, men det vil jo helst gå bra! Lykke til!!

Skrevet

Heisann!;)

Ca en uke etter at jeg begynte å kjenne liv hver dag, så ble det stille for den lille krabaten vår også en stund! Jeg er av en veldig bekymret type, så jeg tok en tur til fastlegen, som lytta og hørte hjertelyden. Rett etter at jeg kom fra legen, kjente jeg han begynte å sprake igjen. Jeg tror rett og slett jeg kjente for hardt etter;) Flere ganger etterpå har det også blitt stille en stund, prøver da å ta det helt kuli, også plutselig er spraka der igjen!;)

Hvis du er veldig bekymret er det greit å få sjekka det, det er ikke noe god følelse å ha selv om alle sier det er normalt. Ellers er det iallefall normalt for meg at den ellers så aktive krabaten inni her tar seg noen "time out`er";)

Skrevet

Jeg går i 20'ende uke nå, og kjenner at krabaten sparker mye... Den ligger som regel og sparker meg nedover mot blæra, men kjenner det på sidene innimellom.. Det kan gå en dag uten at jeg kjenner noe, men da tenker jeg at den bare ligger en vei, sånn at jeg ikke merker det...

Den er veldig aktiv på kveldene, når jeg får roet kroppet min ned..

Prøv å slapp av, få ned pulsen din, så kan det hende du kjenner et lite dult :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...