Gå til innhold

Dere med flere stellevesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere brukt alle, eller er det noen som ligger og støver ned?

Jeg har allerede to stk (og babyen kommer ikke før i november :\), men jeg har fått fullstendig dilla, og har nå lyst på ENDA en. Men er litt redd for at det kun er én som blir brukt ...

Flere som har flere - og som får brukt alle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke flere, men jeg bare måtte svare allikevel. Da vi kjøpte vogn til førstemann, kjøpte vi også med den stellevesken som hørte til. Det er den som hører til Easywalker SKY-vognene. Synes den var helt aldeles pyton! Bare ett digert rom med en lomme i og en tynn skillevegg, og så var det thermorom på sidene til å ha f.eks. flasker i. Synes bare veska var en hel masse unødvendig padding. Gikk over til å bruke toalettmapper, jeg. Helt enkle, i plast, fra H&M. Har bleier, våtservietter (som oftest våte Mesoft), sinksalve, A-krem og liggeunderlag (bare et enkelt flanellslaken) i den ene. Så har jeg en annen der jeg samler mat, sutter og annet. Skal jeg bare en kjapp tur ut, tar jeg bare med meg den med bleiene. Den får plass i min egen veske :)

Skrevet

Jeg brukte simo stelleveska i 5-6 mnd mens jeg brukte simo vogna.. nå bruker jeg teutonia stelleveska fordi jeg kjøpte teutonia mistral da jeg la bort simo vogna..

Men simo stelleveska kommer til å bli flittig brukt igjen når baby nr 2 kommer i desember/januar ;)

Skrevet

Jeg har 3 og regner med at jeg får bruk for alle. Den ene er bare for meg ;) og den andre er mer pappa-vennlig og kanskje bedre hvis vi skal reise bort en helg eller en hel dag. Den trede er en mini-stelleveske som jeg kan slenge med meg og som tar et par bleier, kremer og that's it. :o)

Skrevet

Jeg har flere stellevesker; Fleurville Lexie Tote, Fleurville Escape Pod, Gaia & Ko og Skip Hop Duo, tenkte også å kjøpe den nye fra Brio når jeg kjøper ny vogn nå (blir enten Brio Happy eller Joy). Jeg har stelleveskedilla og har funnet ut at de også er helt supre i jobbsammenheng! De er romslige og jeg får fint plass til både permer, Mac og notathefter :) Så jeg bruker stelleveskene veldig mye, men ettersom det minste barnet mitt er 2 år så blir det jo mest til eget bruk - frem til baby'n kommer i januar :)

Skrevet

Vi har bare ei...svart anonym helt grei stelleveske med mange fine rom til alt som trengs. Aldri følt behov for noe mer jeg da. Har hverken vogndilla eller stelleveskedilla. Har ei svart bagvogn og ei svart sportsvogn. Nå trenger vi ikke å ha med så mye lenger. Tulla sover bare i vogna en gang pr dag, og har slutta med bleier. Så vi har ett tøyskift fast liggende i bilen, og om ve skal noe annet tar jeg bare ei truse og bukse nedi veska mi.

Skrevet

Jeg har heller ikke flere stellevesker, men brukte laaang tid på å bestemme meg etter å ha brukt mye tid på nettet de siste ukene i graviditeten pga sykemelding..

Det ble en Ju Ju Be All på meg - har brukt den mye og er kjempefornøyd med den. Masse gode smarte lommer og løsninger slik at det er lett å organisere nedi - samt smarte løsninger for "mamma-stæsj" som lommebok, nøkler, solbrillelomme. Jeg har den i Be perky og har fått masse skryt av den - Kan se den her; http://www.kenguruloftet.no/products/plone/webshop/Ju-Ju-Be%20Stellevesker/Vesker-stellevesker

Jeg kjøpte på Kiwikids og sparte en del kroner på det :) Ser foreløpig ikke behov for flere vesker (før det evt er aktuelt med overnatting etc) men klart den er veldig blomstrete og ikke helt pappa-vennlig i den fargen jeg har..

Skrevet

Jeg har også fått stelleveske dilla. Kjøpte akkurat jujube quick, til min 2 åring. Kjempesmart. Kommer til å kjøpe en oioi-stelleveske nå snart og kanskje en jujube small.

Jeg har bestilt fra mamasandmunchins.com og var veldig fornøyd med de.

Ellers er det tonnevis med vesker på diaperbags.com. Såå mye fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...