Gå til innhold

Nygravid og spotter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk positiv test på mandag. Ikm var torsdag (igår).Begynte med spottlignende blødning onsdag kveld og holder på ennå. Tok ny test i går som viste gravid. Hva tror dere, og hva kan jeg gjøre? Legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være festeblødning?

Skrevet

som varer i 3 dager? jeg er litt deppa nå

Skrevet

hei...

er noen som blør rundt den tiden de venter mens... et eller annet med noe hormongreier osv osv osv... jeg ville sett om det stopper eller øker i mengde og tatt en ny test om et par dager...! :)

Lykke til!

Skrevet

Eller du kan gå til fastlegen din og få målt hcg-en. Men det kan vel ikke bli før mandag da..

Skrevet

Jeg er 6+5 og har hatt små blødninger i nesten en uke. Hadde innvedig ultralyd på onsdag som viste et lite hjerte som slo, så der var alt bra. Blødningene ga seg i går....legen sa at dette var helt normalt i starten av et svangerskap....

Skrevet

De fleste i forumet for første trisemester er redde for SA. Men er det noen som vet når i de første 12-14 ukene det er mest vanlig å spontanabortere? Blir det mindre kjanse for hver dag som går mot andre trisemester?1 Er gravid for første gang (8+1), og håper den lille spiren ser dagens lys...

Skrevet

Fant denne :)

Hvor ofte går det bra:

5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra

9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra*

13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra

17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra

21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra **

25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra

Skrevet

Hei.

Tror du kan høre på de over å ta det med ro. En venninne av meg blødde i 10dager og alt gikk bra med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...