Gå til innhold

Hva pleier dere gi foreldre/svigerforeldre i julegave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

I fjor hadde vi litt dårlig råd på den tiden, så da lagde vi fotobok av Anniken. Kan lage det på nettet hos de forskjellige fotobutikkene. Da kan man lage en bok på rundt 30 sider (flere hvis du betaler ekstra), legge til tekst osv. Mange funksjoner hos de fleste! Koster rundt 200 kroner for en bok, anhengig av hvilken kvalitet du vil ha, og antall sider.

Skrevet

Og det er mye forskjellig, som regel er vi så heldige at de har hatt ønsker..men det har vært alt fra klær,service,bøker,musikk,dvd spiller, ting til hus,hytte,bilder,gavekort, og en del gaver som: Turer med oss til en spesiell plass hvor vi har betalt etc. Behøver ikke være dyrt, men vi er flere som spleiser :)

Skrevet

I fjor fikk mamma klær, et innrammet fotografbilde av oss 3 og et tøft innrammet bilde av hunden sin som samboeren min hadde tatt :)

Svigers fikk en "italiensk kurv", altså en kurv som vi fylte med to italienske kokebøker, litt forskjellige oljer og krydder, duk og spisebrikker i provancestil, parmaskinke, litt italienske oster, en italiensk vin osv osv.

Året før fikk mamma hudpleieprodukter og svigers husker jeg ikke helt hva fikk :)

I år får mamma en lekker sølvpokal/vase som hun har siklet på i et år men som hun ikke ville ta seg råd til og time hos fotpleier.

Svigers vet jeg ikke helt enda, lurer på om vi skal gi svigermor time hos hudpleier e.l. også og finne på noe annet morro til svigerfar.

Må tenke litt mer på dem og se om jeg husker at de har sagt at de har lyst på noe :)

Skrevet

En sånn kurv som mami snakker om har jeg også gitt ti lsvigers - samt i diverse runde bursdagsfeiringer, osv! Genial idé :)

Også kan man ha forskjellige "temaer", mat, stue/interiør, bad/velvære, osv.

Den jeg lagde til svigers innehold friske urter, vin, kubbelys, servietter, spennende oljer og krydderier, oster, te, osv :)

Skrevet

helt ærlig så husker jeg faktisk ikke hva vi ga svigers og foreldrene mine i fjor jeg.. hmm *tenker*

har ikke helt bestemt hva de skal få i år heller, men tror mamma og pappa skal få billetter til noe de kan gjøre sammen...(mamma får alltid hudpleie/fotbehandling eller spa av pappa, så det kan vi ikke gi)

nå kom jeg på at svigers fikk noen kniver de ønsket seg:) kjedelig gave..

også skal vi lage kalender, jeg skal scrappe og mie skal tegne/male noen sider, også skla vi har fine bilder osv.. det blir fra Mie da.

Skrevet

Takk for tips!

Kom gjerne med fler :o)

*noterer*

Skrevet

Bøker, konsertbilletter, billetter til show eller DVD av barnebarnet og året som gikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...