Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når pakker dere det dere skal ha med på sykehuset?? håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann :)

de sier at den kan stå klar 1mnd/4 uker før termin.. for en vet jo aldri når det skjer.. men det er jo mange som ikke pakker den før de kjenner at det er igang.. men pakker du den et stykke i forveien, så husker du iallefall og få pakket ned alt.. =)

Skrevet

Min er pakket å klar! :) Er i uke 35 nå :)

Skrevet

Pakket min igår faktisk.. 35 1/2 uke.. Ikke at jeg tror det kommer til å skje noe i nærmeste fremtid, men det gir meg bare en ro.. Folk er forskjellige ;)

Skrevet

Heihei! 34+0 her og jeg venter i grunnen bare på at vaskemaskinen skal bli fiksa, slik at jeg kan få vaska alle babyklær. Har 2 sett jeg skal ha med på sykehuset. Så om ei ukes tid eller noe tror jeg nok at den er ferdig pakka;) Må kjøpe meg en grei bag også.. + en del joggebukser som kan brukes etter fødsel. Har ikke dette hjemme pga jeg kan ikke gå med joggebukser på jobb, så de gamle er for små, hehe..

Skrevet

her igården startet pakkingen av bagen igår. Uff, tror nok d havner litt for mye oppi den:)

Er 33+5 idag. Men det er som nevnt over...gir iallfall meg en ro og vite at den er klar. Tror jeg hadde blitt rimelig stressa skulle mannen pakket den:)

Skrevet

Jeg er på planleggingsstadiet enda. Er 37+0 idag. Skal pakke den hvert øyeblikk nå. Er andregangs fødende. Med forrige mann pakket jeg da jeg skulle på sykehuset. Kom på sykehuset med 1 truse, tannkrem og ett kneipbrød. Er nok lurt å ligge litt i forkant. Iallefall for slike virrehøner som meg. :)

Skrevet

hehehehe!! nå fikk jeg meg en god latter røde sonja!!! =)

Skrevet

tusen takk for mange svar:) jeg er 33 uker på vei. og har en liten risk og føde før. har en del menssmerter og nedpress. så jeg tror jeg skal pakke snart. hehe:)

Skrevet

ikke pakket noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...