Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 jeg er ganske sjalu på en på jobben til samboern min. Jeg plager han ikke med det men tenker endel på det. Han skryter så mye av henne, hun er så smart og morsom etc. Også vil han at vi skal invitere henne over på middag. Nå er det slik at han jobber sammen endel menn også, og han snakker like mye om dem. Forteller om hvor morsomme og flinke og snille de er hele tiden. Derfor er det jo helt teit av meg å være sjalu på hun jenta, bare fordi hun er jente liksom. Idag skal de ta en fredagspils og han insisterer på at jeg skal være med. Har ikke lyst å treffe denne jenta idet hele tatt. Jeg er jo helt teit, det er jo tåpelig å være sjalu på denne måten, uten grunn liksom. Andre som er helt urasjonelle når det kommer til sjalusi?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg tror jeg ville blitt med jeg - når han snakker så åpenlyst om henne og vil involvere DEG i deres vennskap tror jeg ikke jeg ville vært sjalu, i grunn. Det er jo åpenbart at han liker henne som en venn, og tror at du også vil like henne. Eller så vil han vise henne det beste han har, altså deg. Bli med på en øl, snakk med henne, kanskje er hun en superkoselig jente som med tiden kan bli en felles venn av dere? Eller kanskje hun er kjedelig som bare det, men da har du jo prøvd i alle fall :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Det sies at man skal holde sine fiender nær seg..... Jeg hadde blitt med for å møte denne superjenta. Kanskje hun er veldig koselig og blir en god venninne? Jeg er svært lite sjalu - nesten til det unormale. Jeg er ikke naiv, men stoler helt og fullt på mannen. Mulig du også gjør det, men ikke stoler på henne. Uansett er det sikkert bare bra for deg å se hvordan situasjone ligger ann. Det er jo kjempeflott at din mann har et godt arbeidsmiljø. Kanskje det er deg han skryter av på jobben? Hmmm.....rotete svar du får av meg. Jeg hadde iallefall blitt med på fredagspilsen.
M by M Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 skjønner deg godt jeg. men jeg hadde gått på den pilsen jeg. Pynt deg og gå og vær åpen og hyggelig. Da får du ihvertfall sett med egne øyne om du har grunn til å være sjalu eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 jeg skjønner veldig godt du er sjalu, for jeg også er sjalu av meg. Men når han snakker så åpenlyst om henne, og har lyst til å introdusere dere, så er det tydelig at det ikke er noe. Det er sikkert bare en veldig hyggelig kollega, også har han lyst å vise frem DEG. jeg ville blitt med jeg. Jeg er også sjalu, sambo studere, og han er imponert over jentene der, militærgreier. Men ikke på en ufin måte da, selv om jeg blir småsjalu
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg hadde blitt med ja. Jeg husker faren min inntroduserte ei venninne av seg for mamma,de blei kjempe venninner .Helt til mamma ferska dem i full gang.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Jeg hadde blitt med. For virker jo som han vil vise deg hvem de er, Og det kan bli koselig, du får se denne jenta, og åssen tonen er, noe som er bra, for da ser du at du uroer deg for ingenting.. Jeg er nok heldig, mannen jobber i et veldig mannsdominert yrke, og kontor dama er 50år, og gift med han ene mannen der.. Hehe... Så har ingenting og uroe meg for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå