Gå til innhold

Treningstråd =) Dag 4 + 5 :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan dere treningsglade damer :)

Glemte meg helt av igår, og fikk ikke skrevet noe i går. Fikk nå kommet meg på trening i går kveld, men den satt jammen laaangt inne...hehe..

Hadde tenkt å droppe det, men heldigvis så ringte datteren min på 19, og fikk meg med :)

Ble en time med sykling, og styrketrening da, og nå husket jeg å strekke ut ALT ;)

Idag har jeg hatt en times tur med vogna, og er fornøyd med det idag.

Får se om jeg får trent noe i helgen, men har foreløpig ikke planlagt noe. Tur blir det uansett da ;)

Hvordan gikk det med dere i går? Og planene idag, og for helgen?

Uansett - god helg jenter =o) And keep up the good work.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går hadde jeg min daglige aerobic/styrke-trening på 30 min før frokost. Litt senere på dagen hadde jeg min første joggetur på årevis! Var veldig spent på om jeg skulle klare det...har aldri vært glad i å jogge...men all tur-gåingen med vogna har tydeligvis gjort sitt, og jeg jogget hele "runden" uten stopp på 40 min - ble ikke mer enn passelig sliten engang! Det er masse oppoverbakker på slutten, så jeg er skikkelig fornøyd:o)

I dag har jeg ikke andre planer enn min daglige treningsøkt på 30 min før frokost (og den er unnagjort). Nå er det litt pause før jeg skal vaske hus og handle til uken;o)

I helgen blir det vel 30-min økter (kanskje 1 t) før frokost + 1 1/2 times turer med vognen:o)

Skrevet

Så flink du er! Jeg haater å jogge, så du imponerer meg virkelig med 40 minutters økt ;)

Skrevet

Jeg trodde også at jeg hatet å jogge, he he - gjorde det før i hvertfall;o) Men nå er formen såpass god at det bare var gøy!

Skrevet

Jo, det med formen, betyr mye. Selv er jeg i elendig forfatning etter 2 relativt tette fødsler, med mye komplikasjoner, så det har ikke blitt som mye trening i svangerskapet - iallefall ikke det siste =(

Men nå er jeg klar for å komme i form, og derfor må jeg skrive en tråd om det...hehe.... slik at jeg ikke ramler av lasset, før formen er stigende ;o)

Skrevet

lang tur i går, treningssentert i dag - på veg til dusjen nå ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...