Gå til innhold

Ellos SUGER!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bestillt meg den fine stellvesken på Ellos og fikk bekreftet at pakken var på vei. Gledet meg veldig og syntes at det tok litt vel lang tid.

Så i dag fikk jeg mail fra Ellos. En bekreftesle på at pakken var sendt i retur. Jeg sjekket adresser og navn og alt stemte.

Ringte inn og hun sa at da må det ha vært posten som har sendt den i retur. Også lurte hun på om hun skulle sende pakken på nytt. Ja takk sa jeg da. Men neida de hadde visst ikke noen flere på lager. Selv om det står at det er flere igjen på nettsiden. Ble så utrolig skuffa assa. Litt hormonell kanskje, men faen så sur jeg ble.

Sorry måtte bare få det ut. Nettsidene til Ellos suger. Har bestillt flere ting som det står at det er på lager, men når alt kommer til alt så er det slutt. Argh!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har streva litt med dem jeg også. Fikk beskjed om at bestillingen min ble delt opp i to kolli. Den første fikk jeg etter bare noen dager, men den andre varte det og rakk med. Stod på sporingen at den var sendt, men ikke hvor. Sendte en mail til dem, og fikk til svar at den var sendt til en HEEEELT annen plass i landet. Ble dritforbanna og sendte en kvass mail tilbake. Da fikk jeg til svar at hun som hadde svart meg sist hadde svart på feil mail... ER DET MULIG??? Såg på siden min at det ble lagt opp ny sending, og nå var den i rute til meg. De hadde nok ikke sendt den i det hele tatt før jeg hadde tatt kontakt...

ERGELIG!

Skjønner frustrasjonen din ja!

Skrevet

Det er nok mye surr der inne ja. Bra at du iallefall får tingene dine da. Mine sendte de jo bare til noen andre.

Ble bare så lei meg når jeg ikke får stellveska som jeg syntes var så fin. Hvor har du kjøpt stelleveske? Trenger noen gode tips.

Skrevet

Kjøpte min på Baby Comfort. Svart og helt enkel. Et par lommer inni og utenpå.

Men nå vant jeg ei stelleveske i Foreldre og Barn. Den var det litt mer finesser på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...