Gå til innhold

Har denne Pila/ Sug lut flere nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er han/hun alltid så ufin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de sitter ihvertfall høyt på hestene sine.

Skrevet

Hva mener du DE? Er det ikke samme? Ser ikke forsjellene.

Skrevet

Pila er da sjelden ufin? Hun har kanskje en humor dere ikke tar, og kan være sarkastisk. Men ufin? Neppe

Sug lut har jeg ikke tenkt noe over

Skrevet

Jeg vet ikke, har ikke vært her så lenge, men merka meg dem nå og så søkte jeg opp noen gamle innlegg der de var nevnt og det er alltid samma nedlatende greie og det er begge nicka. og det er ikke mye humor nei.

Skrevet

Jeg har ikke tenkt tanken engang at det skulle være samme person som sto bak disse nickene...

Skrevet

Sorry da har jeg misforståt.

Skrevet

Jeg har ikke spekulert så mye i det, men jeg er uenig med anonym oppi her. Hadde en av de ihvertfall bare hatt humor, så skulle jeg gjerne tatt den, men det er ingenting å ta der.... Bare nedlatende og bedrevitende kommentarer. Syns jeg.

Skrevet

Ja, vi er også kjent som Northernlights, Nøffemor, Siklerotte og Cat.68.

Ufin er vi bare når vi er premenstruell. Bortsett fra de dagene vi er mann og heter Dr Yppert, da er vi åpenbart ikke premenstruell, men særdeles ufin.

Skrevet

Så siden du og de andre fehuene her ikke er i stand til å oppfatte den underliggende tonen av humor, så må det bety at den ikke finnes? På tide å bite i det sure eplet og innse at egne begrensninger er egne og ikke andres, kjerringer.

Skrevet

Jepp, vi stiller i en merkelig klasse for oss selv...

Skrevet

Hoho, komisk!!

Dere er såå ufine og har såå mange _kjære_navn at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Sååå det såååå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...