Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Ja, de sitter ihvertfall høyt på hestene sine.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Hva mener du DE? Er det ikke samme? Ser ikke forsjellene.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Pila er da sjelden ufin? Hun har kanskje en humor dere ikke tar, og kan være sarkastisk. Men ufin? Neppe Sug lut har jeg ikke tenkt noe over
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Jeg vet ikke, har ikke vært her så lenge, men merka meg dem nå og så søkte jeg opp noen gamle innlegg der de var nevnt og det er alltid samma nedlatende greie og det er begge nicka. og det er ikke mye humor nei.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg har ikke tenkt tanken engang at det skulle være samme person som sto bak disse nickene...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Jeg har ikke spekulert så mye i det, men jeg er uenig med anonym oppi her. Hadde en av de ihvertfall bare hatt humor, så skulle jeg gjerne tatt den, men det er ingenting å ta der.... Bare nedlatende og bedrevitende kommentarer. Syns jeg.
Gjest -<<- Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Ja, vi er også kjent som Northernlights, Nøffemor, Siklerotte og Cat.68. Ufin er vi bare når vi er premenstruell. Bortsett fra de dagene vi er mann og heter Dr Yppert, da er vi åpenbart ikke premenstruell, men særdeles ufin.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Så siden du og de andre fehuene her ikke er i stand til å oppfatte den underliggende tonen av humor, så må det bety at den ikke finnes? På tide å bite i det sure eplet og innse at egne begrensninger er egne og ikke andres, kjerringer.
Northernlights Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Jepp, vi stiller i en merkelig klasse for oss selv...
Gidder ikke! Skrevet 23. august 2008 #14 Skrevet 23. august 2008 Hoho, komisk!! Dere er såå ufine og har såå mange _kjære_navn at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Sååå det såååå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå