dritgrei hei hei! Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 får jeg det til denne gangen da?
Sara Rompompei Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg må bare si at jeg synes det er så vidunderlig flott at du orker å synge jeg. Tøffe tak å synge for mennesker som har stått deg nær. Og en vakrere hilsen på den siste reisen kan man vel ikke gi. Om nå stemmen skulle briste, så blir det jo ikke mindre fint av den grunn. Heller motsatt. Det er jo tross alt en begravelse dette her da. Det er lov å vise følelser Uansett, du vet jeg heier )
frøydis m/ 4 Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg beundrer deg også som klarer å synge! Og jeg tror du klarer det! Håper du finner en fin sang som kan uttrykke det du vil si. Og jeg heier også!
Trollmora Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Vet du dritgrei, jeg synes du er kjempetøff som sier ja til å stille opp og synge i en begravelse! Du klarer det helt sikker denne gangen også og selv med klump i halsen vil du finne ord som forteller om din kjærlighet for den du synger for. Stor klæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 Det gikk fint, jeg måtte ha en kunstpause som varte en liten stund før jeg kom i gang, men det gikk fint. jeg er ikke så tillhenger av å synge med øynene lukket, men det ble løsningen i dag.... Det gikk fint og jeg ble bedt om å synge " eg ser"... uten komp. det krever sin mann, og jeg er veldig veldig glad for at jeg fikk det til!
coscos Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Synes du er flink jeg, Dritgrei, som klarer å synge ved en slik anledning. Den sangen, er jo bare helt nydelig. Det ble nok et verdi farvel.
Maud Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Flinke flinke du som gjør dette! Jeg er imponert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå