mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Nå er jeg nesten litt barnslig.... men det koser meg at advokaten vil at vi nå skal samle opp all dritten drittfirmaet har fikset for oss. Altså nå går det ikke bare på den gigaregnefeilen de har stått for, nå går vi for alt. At de har brukt dobbelt så lang byggetid som det står i kontrakten, alle ekstra utgifter de har påført oss, alt av halveisjobbing:o) He he he jeg toer mine hender..... Skulle ønske jeg var flue på veggen når de mottar brevet:o))) Hi hi hi det er gøy å være slem:-DD
♥Snulder Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg synes ikke at dere er slemme i det hele tatt!! Faktisk det motsatte... dere har gitt firmaet alt for mange sjanser!! Men en gang så blir nok nok! Så nå krysser jeg alt jeg har for at ting løser seg for dere!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Nei du har vel egentlig helt rett, vi har igrunn vært temmelig tålmodige og snille vi.... Men nå kjenner vi at grensen er nådd og vel så det. Derfor blir det deilig å kjøre de til veggs:o)) Heldigvis innholder både byggeforsikringen og nå husforsikringen vår advokathjelp:o)
Karomamma Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Så bra!! Kjør på, like greit å gå for gull med en gang!! Lykke til
Gummelillan Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Så bra!!!! Håper dere har funnet en god advokat (blir jo fryktelig nysgjerrig på hvem dere har valgt da...;-) som virkelig kan ta rotta på det drittfirmaet. Og advokatsalæret bør klart også skyves over på idiotene!!! You go girl ;-))))))))))))))
Gjest Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Jippi!!!!!!! Endelig får speedy Gonzales og gjengen stå ansvarlig for sin manglende innsats.Jeg syns dere har vært enormt tolmodige.Å nå skal du slutte være snill jente ja.TA hele gjengen skikkelig !! Nå håper jeg ting retter seg,og at advokaten vrir av di både penger og mere til.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Endelig!!! Dette handler overhodet ikke om å være slem, men å stå på for rettferdighet om å få drømmehuset dere har planlagt i årevis! Dere har jammen meg vært MER enn tålmodige og såklart dere gjør det rette nå. Jeg er sikker på at rettferdigheten seirer til slutt - det gjør den nemlig bestandig! Nå skal sannheten frem, de må stå for det de har gjort, eller rettere sagt IKKE gjort og dere skal endelig få igjennom det dere har krav på! Vi støtter dere fullt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå