Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14359725 Fant denne og vurderer å bestille, noen som har bestillt noe liknende og som vet hva man får?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Mange fine kort der, men halve moroa med innbydelser, takkekort, julekort etc etc er jo å lage dem selv. Anbefaler en tur innom en hobbybutikk og kjøpe litt papir og lage kortene selv. Det er så koselig å sitte og pusle med. Man trenger ikke så mye utstyr heller for å komme igang. Jeg driver selv med kortlaging og storkoser meg de gangene jeg tar meg tid til å sette meg ned med det. Blir ikke så ofte, men jeg lager ihvertfall julekortene selv hvert år. Og lagde bryllupsinvitasjoner, takkekort etter bryllup og dåp etc.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 ja jeg liker også å lage egne kort, men tenker at jeg gjerne har mer enn nok å foreta meg når bebissen kommer og med planlegging av dåp... Men kanskje det er noe jeg kunne gjort når permisjonstiden kommer, er en stund til, men ja:)
bibi5 Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Prisen er ikke så ille, men jeg synes det ser ut som litt hastverksjobb... ikke sånn at de ikke er pene, men det kan se ut som unøyaktig liming så deler av kortet ikke er festet i kovedkortet.. har laget en del invitasjoner og bordkort, så det er sånne ting jeg henger meg opp i... ellers er det lekre kort og fargekombinasjoner....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 takk for tipset, er slikt jeg ikke legger merke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå