en-to-tre Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hva er med av utstyrdeler når du kjøper det sete?? Har kjøpt et brukt, og lurer på om jeg fikk med alle delene...
Zitro Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Det er maaaaaaaange løse deler med. Hvis det er dette bakovervendte setet så er det jo stanga som skal i gulvet, også den som skal mot seteryggen i bilen, mange seler og sikkert masse jeg glemmer. Har nettopp solgt mitt og jeg passet ihvertfall på å sende med alle delene og selene + bruksanvisning. Umulig å festet setet riktig uten den pga det er litt komplisert...
en-to-tre Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 hmmm...fikk kun med de to stengene og EN sele jeg...
storebror og junibaby=) Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 er jo ikke så maaaaaaaaange deler da....er stanga til gulvet,den mot seteryggen og 2 forankringsseler. resten resten sitter jo fast i setet.
Zitro Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Vi hadde ihvertfall flere seler ja. Men om den var i bruk eller var ekstraseler aner jeg ikke pga det var gubben som hadde jobben med montering og demontering... Ring en forhandler og hør før du ringer dem du kjøpte det av....
Gjest Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 To forankringsseler, den store "bøylen" som skal sitte fast i setet når du bruker det bakovervendt, og....ja....det var vel det?
en-to-tre Skrevet 22. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2008 ok...da mangler jeg 1 forankringsele da... r det ikke med solskjerm? hvor får jeg tak i d? Noen som vet pris?
velsignet med to Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Det er en del løse smådeler også. Vet ikke helt hva de brukes til, for det var samboeren min som tok monteringa av setet. Men vi har ikke brukt de smådelene iallefall, kommer vel an på hvordan man skal feste setet...
Zitro Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Solskjermen er ekstrautsyr og må kjøpes. Aner ikke prisen...
Banshee Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 -stang til gulvet -stang mot seteryggen når den står bakovervendt -2 forankringsseler -en pose med vinkler++ for å kunne feste forankringsselene på en alternativ måte i skinnene til setet foran. Alt annet er ekstrautstyr.
Banshee Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Jeg betalte 299kr for solskjerm forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå