RompeRock Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Første dag i siste mens var tirsdag 12. Ferdig med mens til den helga, og vi hadde sex mandag. I går kveld gikk jeg med ei tynn t-skjorte uten bh innenfor, og plutselig merket jeg at jeg hadde en rund, liten, våt flekk der ene brystvorta er... Da jeg ble gravid med første, hadde jeg også en slik flekk en morgen jeg våkna; og det var en stund før det var tid for å teste. Er det sannsynlig at man blir gravid så kort tid etter mens? Har veeeeeeldig lyst på en til ;o)
RompeRock Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2008 Surr i dager... Hadde sex søndag, ikke mandag
Gjest -<<- Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Sannsynlig og sannsynlig - fullt mulig er det i hvert fall, men forutsetter at din menstruasjonssyklus er litt kortere enn gjennomsnittets.
melkekua™ Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Tror ikke du skal stole på en liten melkeflekk, dessuten er det vel kanskje etter helga du har eggløsning hvis du har en normal syklus på 28 dager. Da er det 14 dager siden du fikk mensen. Hvor lang syklus pleier du å ha?
RompeRock Skrevet 22. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2008 Den varierer fra måned til måned. Men synes selv det er noe merkelig. Vi brukte nesten 2 år på å bli gravid med første, og har nå hatt sex uten beskyttelse et halvt års tid, uten resultat. Kanskje jeg bare sto og sikla ned på t-skjorta... ;o)
Gjest Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Det går an. Ei veninne av meg ble gravid dagen hun var ferdig med mensen, og hun hadde normal syklus.
RompeRock Skrevet 22. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2008 Varierer fra 26 til 31. Det var nok bare en ønskedrøm. Sukk! I helga får vi besøk av svigermor, så da blir det nok dårlig med forsøk på befruktning...
melkekua™ Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Spørs også egentlig på hvor lang lutealfase du har (tiden mellom el og ikm)? Som hun sier over det kan jo skje, men husk at egget bruker jo også noen dager på å feste seg..... så jeg tviler på at du er gravid, men håper det for din del da ) Du får holde oss oppdatert!
RompeRock Skrevet 22. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2008 Lutealfasen har jeg ikke oversikt over Tiden vil vise. Og jeg skal nok rope ut dersom jeg er gravid ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå